Beantwoord

Voicemail uitzetten werkt niet via normale werkwijze

• 1 februari 2017
  • 3 reacties
  • 468 keer bekeken

Reeds via Abonnement-> Instellingen voice mail uitgezet. Ook op mijn toestel ##002# uitgevoerd, gaf aan dat alle doorschakelingen uit staan. Echter krijgen mensen nogsteeds mijn voicemail als ik te laat opneem.
icon

Beste antwoord door Jolijn 2 februari 2017, 08:37

Hoi Tiny, bedankt voor je bericht. Ik zie dat, ondanks dat je zelf de voicemail hebt uitgeschakeld, dit helaas nog niet goed was doorgevoerd op het netwerk. Ik heb dit even voor je in orde gemaakt 🙂 Als je je toestel opnieuw start moet het in orde zijn. Sorry voor het ontstane ongemak!

Groetjes, Jolijn
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Tiny, bedankt voor je bericht. Ik zie dat, ondanks dat je zelf de voicemail hebt uitgeschakeld, dit helaas nog niet goed was doorgevoerd op het netwerk. Ik heb dit even voor je in orde gemaakt 🙂 Als je je toestel opnieuw start moet het in orde zijn. Sorry voor het ontstane ongemak!

Groetjes, Jolijn
Hi Jolijn, ik heb hetzelfde probleem, heb dit al via messenger bij ben aangegeven, nu wordt in een keer elk telefoontje doorgeschakeld. Kunnen jullie het aub oplossen?
Reputatie 3
Badge +1
Hi Jolijn, ik heb hetzelfde probleem, heb dit al via messenger bij ben aangegeven, nu wordt in een keer elk telefoontje doorgeschakeld. Kunnen jullie het aub oplossen?

Hoi chandra73,
Ik heb jouw voicemail ook voor jou volledig uitgeschakeld.

Reageer