Beantwoord

inloggen bij netwerk

  • 31 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 402 keer bekeken

Hallo,

Sinds een paar dagen krijg ik de melding inloggen bij netwerk bij het aanzetten van mij internet. Ik moet me dan inloggen op de home pagina van Ben.nl. Na dit gedaan te hebben werkt mijn internet nog steeds niet. Ook heb ik een eigen toegangspunt gemaakt zoals vermeld op de site dit werkt nog steeds niet. Graag zie ik dit probleem snel opgelost omdat ik zo buitenshuis niet te bereiken ben.

Met vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Romy 11 september 2019, 14:18

Hi! we hebben nog geen antwoord mogen ontvangen en ik hoop hiermee dat het probleem verholpen is. Mocht dat niet het geval zijn, laat dan vooral een berichtje achter, dan help ik je verder!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi! we hebben nog geen antwoord mogen ontvangen en ik hoop hiermee dat het probleem verholpen is. Mocht dat niet het geval zijn, laat dan vooral een berichtje achter, dan help ik je verder!
Reputatie 3
Badge +4
Hoi! Wat vreemd dat je een melding krijgt. Heb je al geprobeerd om je toestel opnieuw te herstarten?

Reageer