[Info] Ben een kerstster

  • 18 November 2021
  • 0 reacties
  • 559 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

[Update 09-12-2022]: Ook dit jaar slaan Ben en Omapost de handen ineen om zoveel mogelijk kaartjes te versturen, wie stuur jij dit jaar een kaart op? Meer info vind je in het topic van dit jaar!

​​​​​  

 

Hoi allemaal, 

Veel mensen verdienen wat lieve woorden. De feestdagen zijn daar hét moment voor. Meld daarom nu bijvoorbeeld je opa, buurvrouw of de crèche-medewerker aan voor Ben een kerstster. Gewoon omdat jij vindt dat ze een ster zijn! :sparkles:

Begin december kunnen we dan weer kerstkaarten schrijven voor iedereen die is aangemeld. Wat nieuw is dit jaar, is dat je ook rechtstreeks een kaartje kunt sturen aan iemand die jij kent. Houd kerst.ben.nl in de gaten. 

Voor de kerst ontvangt iedereen zijn kaartje in de bus. Meld jouw ster nu aan, dan ben je zelf ook een ster! :star2: 


Alvast hele fijne feestdagen! :santa::mrs_claus_tone3::christmas_tree:  

 
FAQ
 
Hoe werkt het?  

1. We verzamelen eerst alle sterren die een kaartje verdienen: meld jouw persoon dus nu aan.

2. Begin december kun je een kaartje schrijven en versturen aan een willekeurig iemand van alle aangemelde personen. Wat nieuw is dit jaar, is dat je ook direct een kaartje sturen naar een voor jou bekend persoon.   
3. Zo laten we samen zoveel mogelijk mensen stralen deze kerst! 

 
Van wie ontvangen de aangemelde personen een kaart? 

Dat kan zijn van een onbekende of een bekende. Mijn Ben klanten kunnen ervoor kiezen om een kaartje te schrijven aan een aangemeld, onbekend persoon of een bekend persoon.  

 
Hoeveel mensen kan ik opgeven? 

Je kan per persoon tot 20 mensen opgeven voor een kerstkaart. 


Wie krijgt de gegevens te zien? 

Omapost ontvangt de adresgegevens om het kaartje op het juiste adres te bezorgen. Mijn Ben klanten krijgen alleen een voornaam of achternaam, leeftijdsrange en de reden van aanmelden te zien. Zo kun je het kaartje zelf een persoonlijk tintje geven. 

 

Wat gebeurt er met de gegevens van de ontvanger van de kaart? 

Als de kerstkaarten verstuurd zijn worden alle gegeven gewist en nooit gebruikt voor andere doeleinden. 

 

Hoe ziet de kerstkaart eruit en wat staat erin? 

Mijn klanten kunnen de kerstkaarten zelf ontwerpen en een leuke boodschap erbij schrijven, zodat elke kerstkaart uniek is. De kerstkaarten worden uiteraard allemaal gecontroleerd op inhoud en afbeelding voordat ze daadwerkelijk verstuurd worden. 

 

Wanneer wordt de kerstkaart bezorgd? 

De kerstkaarten worden uiterlijk 24 december bezorgd. 

 

Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust hieronder weten! 


0 reacties

Geen reactie

Reageer