Skip to main content
Sticky

Van een 4G naar een 5G netwerk

  • 4 June 2024
  • 0 reacties
  • 195 keer bekeken
Van een 4G naar een 5G netwerk

Vanaf vandaag bied ik je de mogelijkheid om nog sneller te surfen! Want vanaf 4 juni bied ik voor iedereen gratis 5G aan. Wil je meer weten over de mogelijkheden en de voordelen lees dan gauw verder.
 



Hoe krijg je 5G?

Vanaf vandaag heb ik je automatisch overgezet naar 5G. Had je eerst 4G? Dan maak je vanaf vandaag gebruik van 5G internet. Om gebruik te kunnen maken van 5G heb je wel een toestel nodig dat 5G ondersteunt. Je kunt op Toestelhulp kijken of jouw telefoon 5G ondersteunt.
 

Wat is 5G Extra Snel?

Als je een nieuw abonnement bestelt of huidige abonnement wijzigt, kun je vanaf vandaag kiezen tussen 5G en 5G Extra Snel internet. Met 5G Extra snel verhoog ik je maximale internetsnelheid van 200Mbit/s naar maar liefst 300 Mbit/s. Als je al een telefoonabonnement bij mij hebt, kijk dan in Ik Ben, hier heb je dit heel snel gewijzigd. 

Kies je voor 5G Extra Snel maar heb je geen 5G-telefoon? Dan schakelt je telefoon automatisch naar 4G Extra Snel en gaat je max. internetsnelheid van 200 Mbit/s naar 300 Mbit/s.
 

Waarom 5G?

Met 5G internet surf je veel sneller, je downloadsnelheid en je uploadsnelheid zijn een stuk hoger. Hierdoor laden websites veel sneller, wat vooral handig is bij websites met veel afbeeldingen. Ook het kijken van je online filmpjes wordt een stuk fijner, omdat het bufferen sneller gaat. Upload je zelf video’s? Ook dat zal sneller gaan.

Daarnaast heb je met 5G ook nog eens nog beter bereik, want ook als er veel telefoons aanwezig zijn, heb je goed bereik en kan je jouw familie en vrienden altijd bereiken.
 

Let wel op je dataverbruik!

Omdat je met 5G sneller een webpagina bezoekt, kan je in dezelfde tijd meer pagina's bezoeken, hierdoor kan je bundel sneller opraken dan je gewend bent. Houd dus je verbruik wel goed in de gaten.

 

Wil je gebruik maken van 5G, maar ondersteunt je toestel dit niet? Kijk of ik een geschikt nieuw toestel voor je heb.

 

Is er iets onduidelijk of wil je gewoon meer weten? Stel hieronder je vragen.

0 reacties

Geen reactie

Reageer