Sticky

Appstore aankopen betalen op je Ben factuur

  • 20 February 2023
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Het is natuurlijk mogelijk om de aankopen in je Appstore te betalen op de Ben factuur.

Ik leg je graag uit hoe je dit kunt instellen.

 

Systeem vereisten:

Om gebruik te kunnen maken van Appstore billing dient de mobiele telefoon een van de onderstaande versies te hebben

  • Android: versie 2.2 of hoger
  • Windows Phone:5 of hoger
  • BlackBerry device:5 of hoger
  • BlackBerry App World:1 of hoger

 

Aanmelden Appstore Betalingen via je Ben factuur 

 

Zonder account

 

Mocht je nog geen account hebben voor Google Play/ Windows Store/ BlackBerry App World wordt bij de eerste aankoop via je mobiele telefoon gevraagd om een account aan te maken. De betaalmethode "Betalen va T-mobile / Ben” is standaard geselecteerd.

 

Met account

 

Als je wel al een account hebt voor Google Play/ Windows Store/ BlackBerry App World moet bij de eerstvolgende aankoop via je mobiele telefoon “Betalen via T-mobile / Ben “ zichtbaar zijn. Dit wordt vervolgens de standaard betaalwijze.

 

Afmelden Appstore Billing

 

Als je niet meer via de Ben factuur wilt betalen voor apps die worden aanschaffen in een Appstore kan dit op een van de onderstaande manieren worden geregeld:

  • Je past zelf de betalingsmethode in de Appstore aan
  • Je neemt contact op met mijn klantenservice om een blokkade op deze betaalde diensten te plaatsen

 

Zodra jouw abonnement is beëindigd stopt het factureren van appstore aankopen automatisch via Ben.

 

 

Mocht je problemen ervaren met het aan- of afmelden wil ik je vragen contact op te nemen met mijn klantenservice.

 

 


2 reacties

Ik krijg een foutcode waneer ik dit probeer. Staat dat niet mogelijk is met mij netwerk

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Bootcamp  Ik ga met je meekijken hoe dit komt. Mag ik hiervoor jouw achternaam, adres, geboortedatum en telefoonnummer hebben via een privébericht?  Dan pak ik jouw abonnement erbij en kijk of alles wel goed staat. Hartelijk dank alvast! 

Reageer