Skip to main content

Wil je ook graag gebruik maken van 5G maar werkt dit nog niet zo goed? Neem dan de volgende stappen door: 

  • Een mobiele telefoon geschikt voor 5G; op imei.info kan je het IMEI-nummer van de mobiele telefoon invoeren, er moet dan een groen vinkje staan bij GSM, HSDPA, LTE én 5G. Of zoek op toesteltype op gsmarena.com, bij “Network” moet dan 5G staan.
  • Staat 5G aan in het abonnement?
  • Staat de telefoon ingesteld op 5G?
  • Meest recente softwareversie op je mobiel
  • 5G dekking op de locatie 
  • Accubesparing moet uitstaan

Heb je alle stappen gevolgd maar nog steeds geen 5G verbinding? Laat dan gerust een berichtje achter. Ik help je graag verder💙

 

Toestelhulp openen in nieuw tabblad

Hallo,

 

Ik heb sinds een week een abonnement bij Ben. Alles staat goed op mijn toestel (iPhone 16 Pro), maar ik heb nog nergens een 5G signaal opgepikt. 5G zou in mijn regio gewoon beschikbaar moeten zijn. Met mijn KPN sim werkt 5g prima.

Verbindingen lijken zowieso erg slecht te zijn op mijn Ben Sim, gesprekken worden vaak verbroken en de geluidskwaliteit is zeer matig (VoLTE lijkt niet te werken).

Wat kan hier aan gedaan worden, op deze manier is Ben vrijwel onbruikbaar.

Groet Mike


Reageer