Status bestelling abonnement met mobiele telefoon

  • 26 September 2023
  • 1 reactie
  • 54 keer bekeken

Ik heb zondag 24 september een abonnement afgesloten en een Samsung s23 besteld. Ik heb nog steeds geen bericht gekregen over de levering van de telefoon. Hoe kan dit?

Fatima 8 maanden geleden

Bedankt voor het openen van dit topic  @Alfie Si   Wat tof dat je bij Ben een nieuwe bestelling hebt geplaatst met een nieuwe telefoon, bedankt! 💙  Dat jij van onze koeriersdienst AMP Groep nog geen e-mail hebt ontvangen om zelf een bezorgafspraak in te plannen via www.mijnafspraak.nl kan op twee dingen duiden.  Jouw e-mailadres is niet correct ingevuld bij je bestelling, OF jouw telefoon is niet direct leverbaar. Op onze website heb ik alvast een kijkje genomen op www.ben.nl/telefoons en de Samsung Galaxy S23 is direct beschibaar, enkel in de kleur ’creme'is deze nog niet leverbaar op dit moment. Kan het zijn dat jij net deze kleur gekozen hebt? Zo ja, dan ontvangt jij pas na 29 september een e-mail van AMP Groep om een afspraak in te plannen. Bedankt alvast voor je geduld. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Bedankt voor het openen van dit topic  @Alfie Si   Wat tof dat je bij Ben een nieuwe bestelling hebt geplaatst met een nieuwe telefoon, bedankt! 💙  Dat jij van onze koeriersdienst AMP Groep nog geen e-mail hebt ontvangen om zelf een bezorgafspraak in te plannen via www.mijnafspraak.nl kan op twee dingen duiden.  Jouw e-mailadres is niet correct ingevuld bij je bestelling, OF jouw telefoon is niet direct leverbaar. Op onze website heb ik alvast een kijkje genomen op www.ben.nl/telefoons en de Samsung Galaxy S23 is direct beschibaar, enkel in de kleur ’creme'is deze nog niet leverbaar op dit moment. Kan het zijn dat jij net deze kleur gekozen hebt? Zo ja, dan ontvangt jij pas na 29 september een e-mail van AMP Groep om een afspraak in te plannen. Bedankt alvast voor je geduld. 

Reageer