De Ben community naar Odido
Recent actief
Te behouden nummer voor verkeerde aansluiting aangevraagd Wanneer jij meer dan één aansluiting hebt dan komt het wel eens voor dat je per ongeluk nummerbehoud aanvraagt op de verkeerde aansluiting. Hoe kan je dit voorkomen?Voordat het mobiele nummer wordt overgezet naar Ben wijs ik jou er op twee momenten op dat het mobiele nummer op de juiste aansluiting moet worden aangevraagd.1: Via Ik Ben en de Ben app kan je de aanvraag nummerbehoud indienen. Hier wordt jij met een duidelijke tekst erop gewezen dat het juiste (tijdelijke) mobiele nummer moet worden geselecteerd.2: Nadat het mobiele nummer is aangevraagd en deze is aanvraag is goedgekeurd, dan ontvangt jij een sms waarin vermeld wordt op welke aansluiting het nummerbehoud plaatsvind. Wat als het te behouden nummer toch voor verkeerde aansluiting aangevraagd?Nummerbehoud heeft nog niet plaatsgevondenWanneer het mobiele nummer nog niet is omgezet naar het te behouden nummer dan is het mogelijk om via de klantenservice de aanvraag n
Geachte heer/mevrouw,Alstublieft, hulp gevraagd. Dit kan echt niet.Na 22 dagen ben ik nog steeds onbereikbaar. Abonnement besteld op 30 oktober, ingegaan op 1 december Sinds de start geen werkende SIM-kaart ontvangen Zeker 7 SIM-kaarten verstuurd, geen enkele aangekomen Meerdere bezorgadressen geprobeerd, zonder resultaat eSIM is geen optie, mijn telefoon ondersteunt dit niet De klantenservice kan niets anders doen dan opnieuw SIM-kaarten versturen.Er wordt niet onderzocht waar het misgaat en er wordt geen structurele oplossing geboden.Ik krijg geen leidinggevende of meerdere te spreken.Daarnaast: Backoffice (Joost) beloofde dit persoonlijk op te pakken, meerdere mails gestuurd, geen enkele reactie Door klantenservice meerdere keren naar MediaMarkt gestuurd (Almere en Amsterdam), zonder dat ik geholpen kon worden Door dit alles heb ik extra kosten gemaakt, onder andere door het heen en weer reizen Tot mijn verbazing wordt mij vandaag verteld dat bezorging van een SIM-kaart
Vandaag toestellevering aan de deur. Kan niet afgeleverd worden omdat ik van de opgegeven rekening geen bankpas heb. BEN, vraag dan NIET om een rekeningnummer, maar om een bankpasnummer. Betaling 1ct via bank app is toch hetzelfde als via de pas? Wellicht nog veiliger zelfs... nu moet ik bestelling annuleren en nieuwe plaatsen, alleen geldt de aanbieding niet meer. Wat een flutproces en idem dito 'service'.
Wat is de status van mijn bestelling ?Mijn bestel nummer is 4696875
Hallo, Ik heb vanmorgen een bestelling geplaatst op de site bij jullie en heb daar ook een bevestiging per mail voor gehad, nu geeft hij bij jullie op de site de status aan dat de bezorger op de hoogte is van het pakket. Alleen ik heb nog niks vernomen van de bezorger of iemand ? Hoe kan dat ? Groetjes diny
Dag,Gisteren telefoon besteld, maar ze komen pas woensdag brengen. Dan gaan we juist met vakantie. Ik had gehoopt de telefoon op maandag of dinsdag te ontvangen. Helpt niet om AMP te bellen, die zeggen bel BEN. Maar BEN is telefonisch niet bereikbaar op zaterdag.. Heeft iemand een tip?
Geen sms gekregen
Hallo, wanneer ontvang ik mijn simkaart?de vorige operator heeft het signaal al uitgezet nu heb ik geen signaal !!!
Ik heb een klein probleem met mijn bestelling
Ik heb mijn abonnement met telefoon verlengd. Tis nu al een aantal dagen geleden dat ik de bevestigingsmail van Ben heb ontvangen waarin staat dat ik een vervolgmail van AMP groep zou krijgen. Nu heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Krijg ook geen contact met de klantenservice, dus weet iemand hoelang dit nog gaat duren? ordernummer: 344428138
Hallo, Heb drie keer online nummerbehoud aangevraagd wat niet gelukt is. Heb toen telefonisch contact gehad met Ben medewerkster en het klantnummernummer 1025699602 van mijn huidige aanbieder doorgegeven. mijn vraag is of dit nu wel gelukt is. Groet Renate
Goedemiddag ik wil mijn symonly verlengen kom ik uit bij ben maar daar blijkt een factuur open te staan dus kan ik niet verlengen ik ben al jaren weg bij ben ik ben Adriana Erisman
Ik heb een bestelling voor simkaart bij jullie gedaan. Volgens de BEN omgeving is deze echter al geleverd maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?
Ik heb een bestelling bij jullie geplaatst telefoon met abonnement maar ik heb nog steeds geen e-mail van de bestelling ontvangen. Ook niet in mijn spam/junk mail. Ik zou graag de status willen weten van mijn bestelling en wanneer ik de telefoon met abonnement kan verwachten.
Hi! Ik heb dus blijkbaar MB EXTRA via de app aangeschaft die ik niet nodig heb. Ik heb geen betalingsbevesting of iets dergelijks gezien (net als normaal gesproken wanneer je aankopen doet in een app) Ik heb dan ook helemaal niks van de 10 GB gebruikt. Ik vroeg me af of ik het geld geretourneerd zou kunnen krijgen?
Ik ben van plan om mijn abonnement te verlengen met een toestel, deze wil in in één keer afbetalen. Alleen ik ben doordeweeks niet thuis ivm werk. Nu is de vraag, als ik vrijdag ochtend netjes optijd dit online verleng, kan ik dan verwachten dat er zaterdag iemand langs komt? Alvast bedankt!
Hey, ik heb afgelopen dinsdag de iPhone 15 plus roze met 256gb besteld via bel simpel. Nu staat er dat de levertijd 2 weken is maar er staat tegelijkertijd ook dat die nog niet op voorraad is en dat baart me een beetje zorgen want ik heb al een deel van de telefoon betaald dus ik wil graag zeker weten dat ik hem krijg en zou ook graag een datum willen hebben of weten of ik zelf een datum kan uitkiezen? vriendelijke groet,wanhopige klant
Ik heb zondag 24 september een abonnement afgesloten en een Samsung s23 besteld. Ik heb nog steeds geen bericht gekregen over de levering van de telefoon. Hoe kan dit?
Ik heb zojuist een mijn abonnement verlengd, waarbij bij mijn gegevens automatisch waren ingevuld. Heel fijn, echter was het identiteitsbewijs nummer nog van mijn oude paspoort. Ik heb alle opties geprobeerd maar het is niet gelukt om het aan te passen in Mijn Gegevens. Gezien AMP mijn gegevens gaat controleren bij het afleveren, hoe pas ik dan mijn gegevens nog aan?
Wanneer krijg ik mijn nieuwe sim card? Gisteren was mijn oude sim card in de vijver gevallen dus ik heb gisteren meteen een vervangende sim card besteld maar ik heb tot nu toe geen levering ontvangen.
Hoi! Ik heb maandag 29-8 de Iphone 11 bij jullie besteld, Ik zou een mail en sms krijgen van AMP maar ik heb nog niks gehoord.. Groet,
Ik heb gisteren een sim only aangevraagd de betaling van 0,1 cent gedaan maar geen bevestiging gekregen Groet Ida
Ik heb een gsm besteld met abonnement, hiervoor moest ikme mail openen..ik ben al mijn gegevens kwijt en kan dit niet herstellen!Hoe kan ik zien of mijn gsm onder weg is of wat kan ik er aan doen?
Ik heb via jullie een abbonement aangevraagd echter doet deze het nu niet omdat het nummerbehoud geweigerd is hoezo kan dit het oude abbonement is al sinds begin deze maand niet meer actief?
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.