De Ben community naar Odido
Hier kun je met van alles en nog wat terecht!
Recent actief
Hoi Allemaal!Ik heb weer een leuke app voor juliie, namelijk DE fotobewerkings-app: Lightroom.Zoals de meeste van ons hebben wij ontzettend veel foto's en video's op onze telefoon staan waar we eigenlijk niet echt veel mee doen, dat is jammer natuurlijk! Vandaar deze app. 😊De Adobe Photoshop Lightroom app is een gratis, gebruiksvriendelijke foto- en video-editor waarmee je snel en makkelijk verbluffende afbeeldingen kan vastleggen en kan bewerken met krachtige voorinstellingen.De bewerkingsapp van Lightroom biedt gebruiksvriendelijke hulpmiddelen voor het bewerken van foto's en video's waarmee je foto's kunt verbeteren door objectverwijdering, fijnafstemming van de achtergrond en vooraf ingestelde filters om snel aanpassingen toe te voegen die foto's, video's en rollen tot leven brengen - alles in één app. Ik zou zeggen download de app en probeer het gewoon uit! Je kan hieronder de app installeren. Heel veel plezier ermee! Download de appiOS Download de appAndroid
Hi Allemaal! 😎 De zomer komt eraan en de meeste van ons gaan dan op vakantie, een mooi vooruitzicht of niet? Misschien heb ik een leuke app voor jullie, namelijk de app Tripadvisor Tripadvisor is een reisplatform dat mensen, passies en plaatsen samenbrengt om een betere reiservaring aan te bieden, van de allereerste plannen tot het boeken en natuurlijk de reis zelf. Met onze app kun je alles uit je reis halen, of je nu nog aan het plannen of al onderweg bent. Ontdek waar je kunt verblijven, wat je kunt doen en waar je kunt eten op basis van advies van miljoenen reizigers die er al eens zijn geweest. Vind aanbiedingen voor hotels, boek ervaringen, reserveer een tafel bij uitstekende restaurants en ontdek geweldige locaties in de buurt. Het maakt niet uit wat voor soort reis je wilt maken; met de Tripadvisor-app plan je je reis heel eenvoudig en help je ook anderen. Een hele fijne reis alvast! 💙 Download de app!iOSAndroid
Het is alweer lente en voor je het weet kunnen we weer gezellig barbecueën. Maar ja, dan moet het weer ook een beetje meewerken natuurlijk. Vandaar deze app, zo weet je precies op welke dagen je het beste de barbecue weer aan kan steken. Zie hieronder welke app ik dit keer aanraad. De officiële KNMI- app, met weersverwachtingen en weerwaarschuwingen, direct van ons nationale weerinstituut. Dit kun je met de app:• Ontvang pushberichten met weerwaarschuwingen voor naderend gevaarlijk weer per regio.• Radarbeelden bekijken van de afgelopen 3 uren.• Zie in een oogopslag de actuele temperatuur, windsnelheid en windrichting• Hoe laat komt de zon op en wanneer gaat ie onder.• Bekijk de weersverwachting per dag en per uur: temperatuur, neerslag en wind.• Ontvang pushberichten met dagelijkse weersverwachtingen en lees de uitgebreide weersverwachting.• Bekijk de 14-daagse verwachting van minimum en maximum temperatuur en neerslag hoeveelheid en de langjarig gemiddelden.Alles gebaseerd op je huid
Hallo! 😀 Wisten jullie al dat ik af en toe ook blog? Vast wel toch? Of heel misschien toch niet? In dat geval wil ik jullie kennis laten maken met: Mijn BLOG omgeving Je kan kiezen uit: BEN BENIEUWDNieuws, actualiteit en inhakers. BEN BEWUSTTips waarmee je telefoon extra lang meegaat én beveiligt. BEN OP DE HOOGTEGrappige, leuke en sympathieke tips, tricks en weetjes voor jou en je telefoon.
Als oud agrariër ben ik tegenwoordig onderweg als postbezorger op mijn postbike.Onderweg luister ik graag naar muziek via of mijn JBL oorwarmers, ook wel een koptelefoon genoemd😁. Of net als nu via mijn Shokz openrun pro. (bone conduction). Voordelen zijn muziek luisteren, bereikbaarheid en omgevingsgeluid hoorbaar. Wat gebruiken jullie om naar muziek te luisteren?
Ik bekijk BEN alleen via de iPad en met wifi. De rest met DigiD en tweestapsverificatie
Ik vind dit echt vermoeiend omdat ik geen 0900 kan bellen kan ik bepaalde zaken niet regelen zoals een nieuwe ov chip kaart regelen omdat het namelijk ook een 0900 is. Ik weet niet wat ik moet doen of waar ik naar toe kan. Door dit kan ik niet reizen/naar school gaan. help pls:)
De notificaties van een nieuw bericht, persoonlijk bericht of een markering als antwoord belanden bij mij steevast in de spam-folder van mijn Gmail, waardoor ik regelmatig vrij laat reageer.Wat heb ik hier zelf aan gedaan? Ik heb elke e-mail, omdat ik redelijk actief ben, ontvang ik er meerdere, gemarkeerd als ‘in orde’ en verplaatst naar mijn Inbox.Wat kan ik er verder nog aan doen? Dat weet ik zo niet.Wat zou Ben er aan kunnen doen? Ik denk dat het aan de zijde van Ben ligt, waardoor Gmail de e-mails van Ben categoriseert als zijnde spam. Willen jullie eens bij jullie IT-Afdeling navragen of een instelling aan jullie zijde kan worden gewijzigd, waardoor de e-mail notificaties gewoon in mijn Postvak In belanden?
Hallo allemaal! Ik ben benieuwd naar jullie huisdieren, dus hier mag je zoveel foto’s en grappige, lieve, ontroerende anekdotes van je trouwe vriend(in) delen als je wil. Zelf heb ik een konijntje genaamd Jagger. Jagger is bijna 8 maanden oud en hij is een Rex widder. Hij kan onwijs lief zijn, maar zijn bijnaam is niet voor niets “Duiveltje”. Hij heeft namelijk al meerdere internetkabels en opladers doorgebeten, maar op zo’n schatje kun je niet lang boos blijven toch? Jagger woont gezellig binnen bij mij, en is het grootste gedeelte van de dag lekker vrij om te rennen en springen.
Een verzoek van mij. Graag zou ik de optie om ook bij dit forum willen zien om het wachtwoord zichtbaar te kunnen maken tijdens het inloggen.Een stukje handige controle voor de gebruiker.
Kan iemand mij helpen elke keer wanneer ik een film wil openen op ph.com dan gaat die de hele filmpje direct downloaden en opslaan in geheugen dat is bie de bedoeling natuurlijk wil gewoon wanneer ik zin heb beetje loeren via internet niet me hele telefoon vol hebben met allemaal filmpjes van ph hihi
Ik vind de Ben-reclame met de barista heel goed. Ik zoek de tekst ervan of het filmpje zodat ik de tekst er zelf van kan achterhalen. Wie kan me helpen?
Gefeliciteerd! Je hebt het gouden paasei gevonden op mijn website. Geef hier het codewoord door en laat me weten welke film jij graag bij Pathé wil zien. Je maakt dan kans op één van de 100 Pathé Film vouchers die ik weggeef. Wil jij kansmaken op één van de 100 Pathé Film vouchers? Laat dan het codewoord, samen met welke film jij wilt kijken bij Pathé achter in een reactie onder dit topic! Als je hebt gewonnen, mail ik je binnen 2 weken op het e-mail adres dat bij mij bekend is. Houd je inbox in de gaten! F.A.QHoe kan ik meedoen met de winactie?Je kunt meedoen met de winactie als je het gouden paasei op mijn website hebt gevonden! Hierna kun je het codewoord dat ik je heb gegeven, samen met welke film jij het allerliefste op Pathé wilt zien in een reactie achterlaten in dit topic. Waar kan ik het gouden paasei vinden?Dat kan ik je niet vertellen, je kunt wel zoeken op mijn website! ben.nl Hoe kan ik mij registeren voor de Ben Community?Simpel! Je kunt een account aanmaken op mijn C
Gevonden op het loop pad van mijn huis jong hagedissen zit al 5 dagen in een verkeerde bak hoort in een terrarium en eet oa. Insecten wie kan deze mogelijk missen met de lamp erop is hij nog steeds zeer bewegelijk. Met staart ongeveer 10 cm lang nog steeds niks gegeten.
Dit jaar ben ik er misschien vroeg bij🙋🏻 Maar ik ben wel benieuwd of mijn klanten ook vakantie vieren! Wellicht kunnen wij via dit topic elkaar op verschillende ideeën brengen of misschien een gezellig praatje maken. Ook als je niet op vakantie gaat kun je natuurlijk vakantie vieren. Hoe pak jij dat aan?
Houden jullie van super schattige dieren en van spelletjes? 🦊 Dan lijkt mij dit echt iets voor jullie! Animal Crossing: Pocket Camp is het mobiele broertje van de Animal Crossing-spellenreeks van Nintendo. In deze game draait het om het creëren en onderhouden van je eigen samenleving, maar dan met vrolijke dieren en poppetjes.Animal Crossing: Pocket Camp laat je een eigen thuisbasis maken op je smartphone of tablet. Verzamel, ontwerp en onderhoud je eigen thuisbasis in allerlei stijlen. De game is al een tijd uit in de Play Store, maar met een recente update is ‘ie technisch verbeterd. Heel veel speel plezier! 💙 iOSDownload hier AndoidDownload hier
Het is weer bijna tijd voor de grote lente schoonmaak! Heb je er al zin in? 😅 Niet echt toch? Wanneer je moeite hebt om je huis georganiseerd te houden en jezelf niet kunt motiveren om schoon te maken, probeer Sweepy dan eens! Deze app heeft al meer dan een half miljoen huishoudens geholpen hun schoonmaakroutine op de rails te krijgen. Ik ben daarom ook helemaal overtuigd dat de app jou gaat helpen. Heel veel schoonmaak plezier! iOSDownload hier: AndoidDownload hier:
Hoi sportieveling! 🏋🏽Ik heb iets leuks voor je. Omdat jij lid bent bij Basic-Fit, krijg je bij mij extra voordeel. Als Basic-fit lid krijg jij gratis 4G Extra Snel, betaal je geen aansluitkosten t.w.v. € 20 en krijg je in de meeste gevallen ook nog eens 25% extra data.Dit laat je toch niet liggen? Het volledige aanbod (sim only zowel 1 als 24 maanden en een abonnement met mobiele telefoon) is te vinden op www.ben.nl/basicfit
Voor je het weet is het weer maart! De dagen worden weer langer en het begint eindelijk weer iets warmer te worden. Een mooi moment om iets aan die verwaarloosde tuin of balkon te doen.Ook wanneer je net begonnen bent met tuinieren is de app PlantSnap een musthave! Met deze app kan je namelijk een foto maken van elke bloem of plant die jij mooi vindt en de app geeft dan direct een beschrijving van de plant. Ontzettend handig want dan weet je precies om welke plant het gaat en hoe je dezelfde plant online kan bestellen, of kan kopen bij een tuincentra. Ontzettend leuk dus! Alvast heel veel plezier met de app en geniet van je prachtige tuin of balkon! 🌼 iOSDownload hier: AndoidDownload hier:
Hallo allemaal!Januari opent het nieuwe jaar, het is de maand van de overgang en ook de maand van een nieuw begin! Wat dachten jullie van een nieuwe challenge? Met deze handige en super leuke app gaat dit vast lukken! Val af en krijg een plattere buik met deze plankwork-out voor vetverbranding in slechts 7 minuten, ja je hoort het goed, zeven minuten! .Deze app biedt verschillende plankvarianten die je helpen om gewicht te verliezen, aan kracht te winnen en een sterkere core te krijgen. De combinatie van statische en dynamische planks helpt je echt om snel vet te verbranden. In slechts 7 minuten per dag kun je calorieën verbranden en een beter figuur krijgen!Het 30-daagse schema voor gewichtsverlies is opgebouwd uit drie moeilijkheidsgraden en sluit perfect aan op elk gezondheidsniveau. Bovendien is het schema geschikt voor zowel mannen als vrouwen. Je kunt je trainingsschema persoonlijk aanpassen aan je eigen voorkeuren. Je hebt geen apparatuur of sportschool nodig; je kunt altijd
Hallo iedereen! Ik wil jullie allemaal een mooi, gezond en prachtig 2023 wensen! Laten we dit jaar de Community samen nog gezelliger en behulpzamer maken dan vorig jaar. 😊 Hartelijk dank alvast en we spreken elkaar weer! Groeten van Ben & alle moderators!
Wat is het koud hè! Brrrr Omdat de gasprijs en de prijs voor elektriciteit nog steeds enorm hoog ligt moeten we creatief denken over hoe we ons huis zo voordelig mogelijk warm kunnen houden.Als eerste, zet de verwarming op 14 of 15 graden als je niet thuis bent! En zodra je weer thuis bent kan je de verwarming weer op maximaal 18 graden zetten.Schaf een voordelig elektrisch kacheltje aan als je vaak in één ruimte zit, gas is namelijk duurder momenteel! Vertileer het huis overdag zo goed mogelijk, dit is heel erg belangrijk om de luchtkwaliteit in huis gezond te houden. Zo voorkom je ook schimmel in huis! Koele, frisse lucht warmt ook sneller op dan vochtige en wat oudere lucht. Dus openen die ramen!Laat overdag zoveel mogelijk licht binnen door de gordijnen te openen en zodra het donker wordt doe je de gordijnen weer heel goed dicht.Gebruik radiatorfolie! Dit kan ook onzichtbaar ( ook wat mooier ) tegen de achterkant van de radiator. Laat de radiator ook vrij, dus geen gordijnen of meu
Het is weer December! Tijd om de oh zo bekende elfen app weer eens te installeren. Deze app helpt je een hilarische elfendansvideo te maken met jezelf, familieleden, vrienden, collega's en je huisdieren niet te vergeten in de hoofdrol. Je vervangt de elfengezichten door de gezichten van maximaal vijf mensen of huisdieren. Zodra de gezichten zijn ingesteld, selecteer je een dansthema en maakt de app een komische dansvideo. Als het klaar is, kun je de video delen op Facebook, Twitter en YouTube. Je kunt ook extra video's met verschillende thema's kopen. De update van 2022 voegt dans delen toe aan Tik Tok. De app herkent nu automatisch gezichten en positioneert ze en biedt ook elke dag verschillende gratis dansjes aan, met een AR (augmented reality) optieAlvast heel veel plezier ermee en hele fijne feestdagen allemaal! Download ElfYourSelf voor iOS (gratis) Download ElfYourSelf voor Android (gratis)
Net zoals Ben Kind bestaat er ook een app namelijk, Google Family Link. De app is alleen nog beschikbaar via Play Store. Voor de App Store heb ik nog niet zoiets ontdekt. De app is bedoeld voor ouderlijk toezicht waarmee je je eigen gezin online beschermt. Met de gebruiksvriendelijke tools van Family Link zie je hoe je kind tijd op het apparaat doorbrengt, kun je de locatie van het apparaat bekijken en de privacy instellingen beheren. Superhandig! Download Google Family Link
Het is bijna weer zover! Halloween komt eraan dus tijd om een enge app op je telefoon te installeren.Wat dachten jullie van de app: The Walking Dead: Dead YourselfMet deze app hoef je je niet echt te verkleden om er toch uit te zien als een lid van de ondoden!Deze app tovert jou namelijk om in een virtuele zombie. Het werkt heel makkelijk, je neemt gewoon een selfie en je verandert vanzelf in een enge zombie.Veel huiverplezier allemaal! Download Dead Yourself voor Android (gratis)
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.