De Ben community naar Odido
Hier kun je met van alles en nog wat terecht!
Recent actief
Wat fijn dat er nu zo een app bestaat😍 Ik wil dit ook graag met jullie delen.Er bestaat namelijk officieel een app van Nederlandse noodhulpdiensten politie, brandweer, ambulance en Koninklijke Marechaussee. Vanaf nu kun je in een noodsituatie 112 ook bellen via 112NL. Als je met 112NL 112 belt, stuur je extra gegevens naar de meldkamer. Hierdoor kan de meldkamer je sneller en beter helpen. Zo kun je al in 112NL aangeven wie je wilt spreken (politie, brandweer of ambulance) en of je niet goed kunt spreken of horen.Als het contact via de telefoon niet goed verloopt, dan kan de meldkamer via 112NL een chatgesprek starten. Bijvoorbeeld als je niet of moeilijk kunt spreken of horen, of als je niet goed Nederlands of Engels spreekt. Download 112NL voor Android of iOS (gratis)
Beste Ben community,Ik ben een groot fan en een naamgenoot van Ben. Ik ben op zoek naar merchandise van het merk Ben, kunt u mij misschien verder helpen?Met vriendelijke groet,Ben van der wegen.
Leuke kerstactie?? Jullie moesten je schamen om dit aan mijn moeder te sturen die net weduwe is.
Ik wil alleen even zeggen dat ik heel blij ben met Ben. Daarom wil ik jullie een compliment geven.
[Update Brexit januari 2021]Het Verenigd Koninkrijk is uit de EU gestapt, maar op dit moment heeft dit nog geen effecten op onze klanten. Mocht dit wel het geval zijn dan laten we het gelijk weten! Op deze pagina vind je alle actuele tarieven in het buitenland.Lijkt het je wat om een abonnement te hebben dat je, zonder extra kosten te maken, kunt gebruiken in de hele EU? Dan heb ik goed nieuws voor je. Want sinds 13 juni 2017 kun jij als klant van Ben jouw abonnement gebruiken in de EU. Bellen, internetten, sms'en vanuit de EU: het gaat allemaal gewoon uit je bundel en tegen dezelfde tarieven als in Nederland. Let wel: dit geldt alleen als jij in het buitenland bent. Bellen vanuit Nederland naar EU of elk ander buitenland gaat niet uit je bundel. Lees vooral verder voor alle informatie. Vakantie!Ga je binnenkort op vakantie binnen de EU? Dan is dit goed nieuws voor je. Je hoeft binnen de EU niet meer bang te zijn voor hoge kosten voor bellen en internetten in het buitenland. De kosten
Wist je dat er een functie bestaat om een noodnummer in te stellen voor noodgevallen? Super goed natuurlijk dat dit is uitgevonden. Je weet natuurlijk nooit wat je kan overkomen. Grote kans dat er eerst wordt gebeld naar 112 maar je wilt dat jouw omgeving ook weet wat jou is overkomen. ICE staat voor In Case of Emergency. Simpel gezegd een noodnummer, een contactpersoon die zij kunnen waarschuwen als je een ongeluk hebt gehad. Deze persoon is vanaf het vergrendelscherm te bereiken. Je mobiele telefoon ontgrendelen is dus geen noodzaak om deze persoon te bellen. Maar hoe stel je een ICE-nummer in? Voor ieder besturingssysteem werkt dat anders. ICE-contact instellen op een Android-telefoon Open het instellingenmenu. Ga naar ‘Over de telefoon’. Ga naar ‘Noodinformatie’. Druk op ‘Contacten voor noodgevallen’. Druk op ‘Contacten toevoegen’. Voeg het ICE-contact toe. ICE-contact instellen op een iPhone Open de ‘Instellingen’-app. Druk op ‘Noodmelding’. Druk op ‘Wijzi
Goedenavond. Wanneer komt er meer internet vrij dan 10 gb?
De Reisapp is ontwikkeld om de reiziger goed op de hoogte te houden van coronaregels in het buitenland. Via de app kun je betrouwbare reisinformatie vinden over het land waar je na toe gaat reizen. Het is tegenwoordig wel handig als je dit vooraf controleert. Zo voorkom je heel veel teleurstelling. In de app kun je ook informatie vinden over hulp bij nood in het buitenland, met specifieke informatie over wat je moet doen als je je paspoort kwijt bent of bent gearresteerd. Je kunt in de app tevens valuta omrekenen. Hoe handig is dit?Persoonlijk vind ik het erg fijn dat je jouw vakantiebestemming ook als favoriet kunt instellen. Zo krijg je een bericht bij wijziging van reisadvies. Mocht je nog op vakantie gaan, wens ik je een fijne vakantie toe!
Met de gratis 'WhatsAuto'-app kan je makkelijk automatische antwoorden verzenden wanneer je berichten ontvangt in WhatsApp. Je kiest zelf de tekst van je automatische antwoord en wie de berichten moet ontvangen. Superhandig als je bijvoorbeeld druk bezig bent met school en niet verstoord wilt worden. Ik kan eigenlijk nog een tal van handige situaties opnoemen. Het automatische antwoord kun je versturen door de app ''WhatsAuto'' te gebruiken. De belangrijkste functies zijn gratis en naast WhatApp biedt de app ook ondersteuning voor andere populaire apps zoals: Messenger, Signal, Twitter en Instagram. Wil je ook gebruik maken van deze functie maar is het nog niet duidelijk hoe je een automatisch antwoord kunt instellen? Ik help je graag. Hieronder kun je lezen hoe je het kunt instellen: Installeer de WhatsAuto-app in de Play Store en tik op Openen Ga naar het Huis-tabblad Tik op Automatische antwoordtekst om je tekst te bewerken Bevestig je tekst met het vinkje rechtsboven Zet
Super hoofdtelefoon de Huawei FreeBuds Studio.Bekijk mijn gebruikers review.Video review en unboxing video Huawei FreeBuds Studio.
Wat is nou het verschil in foto's gemaakt met een Mate 40 pro en een P40 lite. Het is een kwestie van smaak. Soms maakt de één net een mooiere foto dan de andere. Bekijk en oordeel het zelf in de video hieronder. Oja de foto's zijn niet bewerkt gewoon klik en klaar een foto maken.Ik ben benieuwd wat jij ervan vindt?Klik hier om de video te bekijken.
Er is nog zoveel mogelijk, bekijk het in mijn video. Bekijk hier mijn mijn video van de Huawei p40 lite
Alle vogelaars opgelet: met BirdNET kun je eenvoudig vogels herkennen aan hun zang. Door een geluidsfragment op te nemen met de app wordt de vogelsoort via kunstmatige intelligentie achterhaald. Is er een vogel herkend, dan kun je er meer over lezen. Ook kun je kijken welke andere vogels er kunnen worden gespot op jouw locatie. Hoe meer mensen de app gebruiken, hoe beter het netwerk wordt. Op dit moment is er ondersteuning voor de 3000 meest voorkomende vogelsoorten in Noord-Amerika en Europa. Wellicht in de toekomst ook nog veel meer. Download de appiOS
Ook deze week kijk ik weer terug op de tijd waarin de mobiele telefoon een onderdeel werd van het normale leven voor iedereen. Deze week de telefoons die nog steeds als klassieker worden gezien en de telefoon die ie-der-een had. Het gaat over verschillende candybar telefoons!Nokia 3310Deze onverwoestbare vriend was tijdens de vroege zeroes erg populair, en nog steeds staat deze Nokia erom bekend dat hij alles aan kon. Het iconische design is nog steeds erg herkenbaar.Nokia werd door de komst van de smartphones van Android en Apple steeds meer ondergesneeuwd, maar in 2017 kwamen ze nog met een nieuwe versie van de telefoon. Hoewel hij nu een upgrade heeft, ziet hij er nog steeds erg leuk uit!Walkman phoneDit toestel van Sony Ericsson uit 2005 was een mooie opstap naar de nieuwere smartphones. Hij beschikte over een integrale MP3-speler en Bluetooth waarmee je bestanden kon delen. De oranje/witte kleuren waren ook erg herkenbaar!BlackberryNet niet meer de zeroes, maar niet te vergeten al
Een nieuwe terugblik op de eerste tien jaar van de 21e eeuw, waarin telefoons er nog een stuk creatiever uitzagen dan nu! Ik zal een paar telefoons laten zien van een soort telefoon waar ik in de tijd erg fan van was: de slider-phone!LG ChocolateToen ik op de middelbare school zat, was dit echt de coolste telefoon. Er zaten een soort touchscreen-achtige knopjes op heel hip waren. Hoewel het geheugen ontzettend klein was en de software niet even stabiel, maakten de looks heel wat goed.Samsung D600Mijn eigen telefoon op de middelbare school, dus dit is voor mij zeker een throwback. Samsung stond bekend om de slider-telefoons in die tijd en dit was zeker een van de iconische modellen. Wat in die tijd heel interessant was, was dat deze telefoon een stuk betere camera had (van 2 MP) in tegenstelling tot andere populaire telefoons.Sidekick Een telefoon die vooral bekend was omdat mensen op het internet er constant met zwaaiden. De Sidekick was een slider die een volledig QWERTY toestenbord h
Even terug naar de zeroes, de noughts (of wat ik heel jammer vind dat het het nooit heeft gehaald: de noughties)! Het tijdperk waarin mobiele telefoons in rap tempo werden uitgebracht en werden verbeterd. Als we hier nu op terug kijken zijn er wel een aantal interessante keuzes gemaakt maar zijn hiertussen ook een paar oude vrienden te vinden! Ik wil in een aantal topics terugblikken op verschillende types telefoons uit het eerste decennium van de 21e eeuw. Vandaag begin ik met de elegante clamshell telefoons.Samsung E570Ik was vroeger erg jaloers op een klasgenootje van mij die deze telefoon had! Deze klaptelefoon was de ‘ladyphone’, die in allerlei zachte kleurtjes en patroontjes te vinden was. Deze mooie telefoon was ook voorzien van een schermpje aan de buitenkant, waarop de standaard informatie als de tijd, batterij en of je een berichtje binnen kreeg te zien was.Sony Ericsson Z530iHoewel Sony nog steeds mooie telefoons maakt (zie onze site!) zijn de klassiekers ook net zo goed om
Deze keer opnieuw een goede app voor de huidige omstandigheden. Ommetje is een wandelapp van de Hersenstichting, want elke dag een wandeling maken is belangrijk voor je fysieke en mentale gezondheid!Als je de app installeert, wordt je begroet door neuropsycholoog Eric die je uitlegt hoe de app werkt. Je vult een paar gegevens in en je kiest een team, want, ommetjes doe je in een team! Je loopt uiteraard niet samen, maar je maakt wel deel uit van een ranglijst zodat je kunt zien hoeveel punten je hebt verdient. Je kunt hier ook meerdere medailles mee verdienen!Aangezien we nu steeds meer thuis zitten, is het belangrijk om elke dag een ommetje te maken. Ommetje geeft aan dat dit je helpt met productiviteit en je energie. Ook helpt het je te onthaasten en verbetert het je creativiteit. Ik vind het in ieder geval fijn om elke dag even op pad te gaan!Download de app:iOSAndroid
De kerstdagen zijn achter de rug maar oudejaarsdag staat wel voor de deur. Aangezien wij buiten niet veel te doen hebben, is thuis genieten niet te missen. HomyBaky is een nieuwe recepten-app vol met heerlijke ideeën voor lekkere taarten of toetjes. Alvast voor oudjaar of zomaar tussendoor. Met de app tover je zo een cheesecake in elkaar. Ja echt! De app is zo eenvoudig waarmee je stap voor stap de recepten kunt volgen. Omdat de app vrij nieuw is, biedt het nog niet zo veel recepten. Mocht je overheerlijke recepten hebben die er niet op staan, kun je dit ook sturen via de app. Ik wens jullie alvast een fijne jaarwisseling! Download de appiOS
Beoordeeld als ‘de best to-do lijst van dit moment” door The Verge. Todoist wordt gebruikt door 25 miljoen mensen voor het organiseren, plannen en samenwerken aan zowel grote als kleine projecten. Gebruik Todoist om:• Taken vast te leggen en te organiseren op het moment dat ze in je hoofd opkomen.• Belangrijke datums te onthouden met behulp van herinneringen en deadlines.• Langdurige gewoontes te ontwikkelen met terugkerende deadlines zoals “elke maandag”.• Organiseer je projecten in kanban-stijl met Boards.• Samen te werken aan projecten door taken toe te wijzen aan anderen.• Je taken te prioriteren met behulp van prioriteit-levels.• Je voortgang bij te houden met gepersonaliseerde productiviteit-trends..• Je tools zoals Gmail, Google Calendar, Slack, Amazon Alexa, etc. te integreren. Todoist is beschikbaar op elk toestel en zal zich al snel tot een hub ontwikkelen die je helpt met dingen gedaan krijgen en het organiseren van je leven. Redenen om van Todoist voor iOS te houden:• Blijf
Vandaag wilde mijn BEN-Paraplu een boswandeling maken. Bekijk hier zijn avontuur!Foto's gemaakt met een Huawei P40 lite van Huawei Nederland. Een fijne boswandeling, Huawei make it possible. En onderweg gewoon online op het BEN netwerk. Wat wil je nog meer? Klik op deze link!Fijne zondag!Groet Richard
Weet je het nog van vroeger? Ik nog wel hoor, ik had een paar penvrienden die ik brieven stuurde. Tegenwoordig zie je dat platforms als Postcrossing, waarmee je kaartjes stuurt over de hele wereld, bekender worden tijdens deze tijd. Slowly is echter ook een nieuwe app, waarmee je contact kan maken met mensen over de wereld en online brieven kunt sturen. Ik heb net een nieuw account aangemaakt via deze app, dat ging heel simpel! Naast je naam vragen ze ook om een kleine bio te maken en een avatar, die veel opties heeft voor het uiterlijk. Daarna kies je een aantal zaken waar jij geïnteresseerd in bent, de talen die je spreekt en klaar is Kees! Je krijgt dan al een aantal opties te zien van andere gebruikers over de hele wereld die dezelfde interesses hebben zodat je een brief kunt sturen. Deze brief stuur je uiteraard ook met een digitale postzegel. De app is dan ook tegelijkertijd een manier om verschillende postzegels te verzamelen. Ik ben er nog maar net mee begonnen, maar ik vind di
Winnen winnen bij Huawei. Dat doe je heel simpel door lekker te stappen!#stappenchallenge Klik hier voor de win wedstrijd! Hi HUAWEI Fans! Het is alweer een aantal maanden geleden dat we vanuit huis zijn gaan werken. Hoe gaat het? Ben je er helemaal aan gewend? Lukt het je om in beweging te blijven? Sport je vanuit huis of maak je ’s avonds wel eens een lange wandeling? 🚶♂️ We weten allemaal dat beweging goed is voor je lichaam en geest. Daarom beginnen we vanaf vandaag de Community Stappenchallenge! Zelfs als je alleen thuis zit kunnen we nu samen bewegen. 💪 🏆WIN EEN HUAWEI WATCH FIT + Body Fit Scale 🏆 Zo doe je mee:1. Registreer jouw dagelijkse stappen met een smartwatch, mobiele telefoon of een gedownloade app.2. Vanaf vandaag kun je in de reacties onder dit artikel een screenshot plaatsen van het aantal stappen dat je gedurende de dag hebt gezet.3. Ga iedere avond naar dit artikel om je stappen te delen tot aan het einde van de wedstrijd (16 November). LET OP: Alleen een scre
Navigeren? Huawei make it possible!Wil je ook zonder Google Maps navigeren, dat kan vanaf nu met Huawei. Huawei heeft zijn eigen navigatie! Deze is vanaf nu te downloaden via de Huawei App gallery of via Petal search!https://youtu.be/tbzev7Ax5Ew
Minder stress en meer leven in het nu? Mindfulness kan je helpen. Je bent meer zelfbewust, rustig en ontspannen. Hierdoor krijg je meer energie en slaapt u beter. Ook stress heeft minder vat op je. De Mindfulness coach app bevat oefeningen die je helpen om meer mindful te zijn. Maak gratis gebruik van de app. Ook als je niet bij VGZ verzekerd bent. Mindfulness op ieder momentJe bepaalt zelf hoe je de Mindfulness coach gebruikt. De app heeft een speciaal programma dat helpt om beoefening rustig op te bouwen. Dit programma duurt vijf weken en bevat 25 oefeningen. Je kiest zelf wanneer je met het programma start en ontvangt een melding als het tijd is voor een oefening. Komt het moment toch niet uit? Dan pas je het tijdstip van de melding gemakkelijk weer aan. Naast het programma kun je ook zelf een losse oefening kiezen uit de meer dan 40 beschikbare oefeningen. Oefeningen sluiten aan op jouw persoonlijke voorkeurenKies een oefening die aansluit op jouw behoeftes door gebruik te maken v
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.