Skip to main content
Sticky

De Ben community naar Odido

• December 23, 2025
  • 0 reacties
  • 71 keer bekeken

Welkom, Ben-gebruikers! Ik krijg een nieuwe thuisbasis bij de Odido community.

Vanaf 1 januari 2026 breid ik mijn horizon uit en verwelkom ik de Ben-gebruikers in een nieuwe sub-categorie binnen de Odido community. Dit betekent dat al je vragen, tips en discussies over Ben nu een eigen, speciale plek hebben binnen het grotere geheel van de dynamische Odido community.

Waarom deze overstap?

De integratie van Ben in de Odido community biedt talloze voordelen. Door deze overstap kan ik een bredere gemeenschap bereiken, meer hulp en bronnen aanbieden en een consistentere gebruikerservaring leveren. Mijn focus blijft op het bieden van uitstekende service en ondersteuning, nu versterkt door de uitgebreide middelen van de Odido community.

Veilig overstappen en je weg vinden

Maak je geen zorgen over de overgang - we hebben het je gemakkelijk gemaakt. Alles wat je moet doen is je aanmelden bij de Odido community, waar je de nieuwe Ben-sub-categorie vindt, specifiek ontworpen voor jouw vragen, discussies en alles wat je wilt delen. Ik maak het nieuwe platform overzichtelijk en gebruiksvriendelijk, zodat je snel je weg kunt vinden. Meld je alvast aan op de Odido community: Registreer je met een nieuw account.

Voordelen van de integratie

Grotere gemeenschap

De Odido community is een uitgebreide plek met meer gebruikers, wat betekent dat er meer mensen zijn om mee te praten, van te leren en advies te krijgen.

Beter bereikbare ondersteuning

Maak gebruik van de uitgebreide middelen en supportopties van de Odido community. Of het nu gaat om technische vragen, advies over abonnementen of gewoon ervaringen delen: er is altijd iemand om je te helpen.

Nieuwe mogelijkheden

Door onderdeel te worden van de Odido community krijg je toegang tot exclusieve content, speciale acties en de gezamenlijke kracht van samenwerking en kennisdeling.

Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er met mijn bestaande discussies en vragen?

Maak je geen zorgen, ik zal de belangrijkste bestaande discussies en vragen netjes overzetten naar de nieuwe sub-categorie. Je kan dus grotendeels verder gaan waar je gebleven was.

Hoe meld ik me aan bij de Odido community?

Je kan je eenvoudig aanmelden door naar de Odido community te gaan en een nieuw account te creëren. Binnen enkele minuten ben je klaar om deel te nemen.

Kan ik mijn profiel en instellingen behouden?

Kort antwoord: nee. Bij het overstappen naar de Odido community blijven je profiel en instellingen niet behouden omdat je een nieuwe omgeving betreedt. Ik doe mijn best om alles zo naadloos mogelijk te laten overgaan, maar dit behoort niet tot de opties.

Heb je nog meer vragen? Stel ze gerust in de nieuwe sub-categorie. We helpen je graag verder!

Doe mee en ontdek de voordelen!

Ik ben erg enthousiast over deze volgende stap en kijk uit naar alle geweldige interacties die nog gaan komen. Ga naar de Odido community en ontdek de nieuwe Ben-sub-categorie. Je ziet me daar!

De groeten van Ben