Skip to main content
  • WAAROM krijgt andere klant zijn oude verdwenen nummer van LOPEND abo wel terug - en ik NIET?

  • MB extra op verkeerde aansluiting

  • Klantvoordeel weg na een verlenging

  • Kredietinformatiebureau van Odido/Ben?

  • Vroegtijdig opzeggen met nummerbehoud

  • E-mailadres

  • Samenvoegen aansluitingen

  • Zo verleng je jouw BEN abonnement

  • Vriendenvoordeel

  • Extra kosten buiten de bundel voorkomen

  • Voorwaarden wijzigen bundels

  • Contractovername

  • Je Ben factuur

  • Pin en pukcode opvragen

  • [Info] Wat gebeurt er met mijn abonnement als mijn 24 maanden contract is afgelopen

  • Wat gebeurt er met mijn abonnement als mijn contract is afgelopen?

  • Ben Klantvoordeel. Combineer meerdere abonnementen en krijg extra voordelen!

  • [Info] Waarom klopt mijn verbruiksstatus niet?

  • [Info] Mijn nieuwe simkaart werkt niet

  • [Info] Vervangende simkaart activeren

  • [Info] Afkopen toestelkrediet

  • [Info] Ik heb opgezegd maar heb toch nog een factuur gekregen

  • [Info] Hoe zeg ik mijn abonnement op?

  • [Info] Hoe werkt vroegtijdig verlengen?

Need more help?

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen