App van de week: Slowly

  • 12 November 2020
  • 0 reacties
  • 402 keer bekeken
App van de week: Slowly
Reputatie 3
Badge +7

Weet je het nog van vroeger? Ik nog wel hoor, ik had een paar penvrienden die ik brieven stuurde. Tegenwoordig zie je dat platforms als Postcrossing, waarmee je kaartjes stuurt over de hele wereld, bekender worden tijdens deze tijd. Slowly is echter ook een nieuwe app, waarmee je contact kan maken met mensen over de wereld en online brieven kunt sturen.

 

Ik heb net een nieuw account aangemaakt via deze app, dat ging heel simpel! Naast je naam vragen ze ook om een kleine bio te maken en een avatar, die veel opties heeft voor het uiterlijk. Daarna kies je een aantal zaken waar jij geïnteresseerd in bent, de talen die je spreekt en klaar is Kees!

 

Je krijgt dan al een aantal opties te zien van andere gebruikers over de hele wereld die dezelfde interesses hebben zodat je een brief kunt sturen. Deze brief stuur je uiteraard ook met een digitale postzegel. De app is dan ook tegelijkertijd een manier om verschillende postzegels te verzamelen.

 

Ik ben er nog maar net mee begonnen, maar ik vind dit al helemaal leuk voor deze tijd! Probeer het zelf ook:

 

Android

iOS

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer