De Ben community naar Odido
Hier kun je met van alles en nog wat terecht!
Recent actief
Vanochtend met Huawei Petal Maps naar het werk gereden!Het werkt prima, alleen zijn de route aanwijzingen nog in het Engels, maar dat zal binnenkort wel veranderen. Voor mij was dit geen probleem, want ik spreek een aardig woordje over de border!Bekijk het filmpje hier!ttps://youtu.be/tbzev7Ax5Ew
Nu voorlopig weer het sociaal contact verminderd wordt en de contactsporten even niet meer mogelijk zijn, is het wel leuk om te kijken naar andere manieren om in beweging te blijven. Ik vond hiervoor de app Komoot, die routes op slaat die je te voet of met de fiets af kan leggen!Als je deze gratis app hebt gedownload en een account hebt aangemaakt, kun je tours plannen of af te leggen te voet of op verschillende soorten fietsen. Er zijn ook hardlooproutes! Deze routes hebben andere gebruikers van de app al voor je ingevoerd. Deze routes zijn meestal tours met informatie over de punten die je tegen komt. Je hoeft deze natuurlijk niet aan te houden! Je kunt ook zelf een route aanmaken en delen met de app.In de app kun je ook jouw favoriete momenten van de trip delen. Je kunt dit delen via jouw profiel, waar je jouw vrienden die ook gebruik maken van de app kunt toevoegen.Probeer de app!iOSAndroid
Bij veel zwangere vrouwen speelt de vraag ‘wat kan ik nou wel en niet eten tijdens mijn zwangerschap?’. In deze app kun je dat van duizenden producten opzoeken. Ook geeft ZwangerHap je meer info over gezond eten tijdens de zwangerschap en over de groei van een baby in de buik. Met ZwangerHap van het Voedingscentrum kun je snel en makkelijk zien of je iets wel of beter niet kunt eten of drinken als je zwanger bent.- Je ziet direct of je een product kunt nemen tijdens je zwangerschap.- Je kunt in de app duizenden producten opzoeken. Betrouwbare informatie voor zwangere vrouwenDe informatie die je krijgt, komt van een betrouwbare en niet-commerciële bron; het Voedingscentrum. Alle informatie in de app komt voort uit de laatste wetenschappelijke inzichten over voeding en zwangerschap en is zorgvuldig afgewogen. Meer voordelen van de ZwangerHap- Kun je een product beter niet nemen tijdens je zwangerschap? Dan geeft de app tips wat je wél allemaal kunt eten.- Met de app kun je volgen hoe
Als vinylliefhebber ben ik vaak te vinden in de platenzaken. Het nakijken van platen voor een nieuw pareltje is altijd leuk. Ik vind het zelf ook heel fijn als ik de platen daarna kan catagoriseren en bij kan houden. Discogs biedt dit aan, en meer! Discogs profileert zichzelf als de grootste muziekdatabase die er bestaat. Bijna alle muziek staat hierin aangegeven in alle versies waarin ze zijn uitgebracht. Je kunt hierop aangeven welke platen/cd’s/cassettes je wilt hebben en welke je hebt. Je eigen collectie kun je dan ook in categorieën weergeven. De app geeft daarnaast ook de waarde aan van je collectie. Daarnaast is Discogs een muziek-marktplaats. Je kunt hier digitaal snuffelen tussen alle platen die je wilt hebben. Vooral zeldzame exemplaren zijn erg leuk om na te kijken! Veel platenzaken geven hier ook een gedeelte van de collectie aan en als je zelf platen hebt die je van de hand wilt doen, is dit de plek! Hoewel Discogs ook bestaat vanuit een site, gebruik ik zelf liever de app
Als je als automobilist deel uitmaakt van het verkeer, wil je niet alleen de route weten, maar ook wat je tijdens deze route kunt verwachten. Google Maps en Apple Maps doen hier een goede poging voor, maar ik zou je aanraden om eens gebruik te maken van Waze, waarbij de gebruikers zelf de ongemakken op de weg kunnen doorgeven. Waze is een routeapp. Met hun eigen community proberen ze de beste, meest voordelige routes te bepalen die locals meer gebruiken, zodat je de beste mogelijkheden te zien krijgt. Wat echter helemaal geweldig is aan deze community, is dat je hiermee meldingen over verkeer, politie, gevaren en meer tijdens je rit te weten komt, die andere leden hebben toegevoegd. Het leukste is dus om hier (zo verkeersvriendelijk mogelijk) ook actief in te zijn, zodat iedereen goed op de hoogte blijft van wat de aan de hand is. Door de real time meldingen die worden gedaan door de community, blijft je route ook altijd aangepast zodat je zo snel mogelijk op je bestemming aan komt. Pr
Er zijn tegenwoordig steeds maar elektrische auto’s op de weg te vinden. Ondergetekende maakt hier zelf ook gebruik van! Een van de dingen waar je met een elektrische auto tegenaan loopt is dat het ook tijd kost als je tijdens een rit je auto op moet laden. ABRP helpt je hiermee op weg!ABRP is een simpele app. Het is een kaart zoals je ook ziet met Google Maps of je Kaarten app op de iPhone. Deze app geeft echter ook locaties aan waar je kunt snelladen met je auto, dus waar je zo snel mogelijk weer verder de weg op kan. Je kunt in de app aangeven in wat voor auto je rijdt. Zo weet de app wat de capaciteit van je batterij is. Als je daarna in de app invoert waar je heen gaat, geeft de app een route aan waarin ook rekening wordt gehouden met de stops die je moet maken om te laden en hoe lang je hier zal laden, zodat je weet hoe lang het zal duren voor je daadwerkelijk op je bestemming bent. Het heeft mij al goed geholpen! Kijk de app na:iOSAndroidLet op! Deze app is op dit moment niet in
Even wat anders deze week. Hoewel deze app al een tijdje uit is, ben ik dit spel veel gaan spelen toen we ons binnenshuis moesten gaan vermaken. Daarnaast heb ik (samen met veeel anderen) in de afgelopen 20 jaar dit spel gespeeld op allerlei consoles. Het gaat over Mario Kart Tour!Zoals je Mario Kart kent van Nintendo, kun je weer racen over de bekende circuits met jouw favoriete Mario karakter. Dit bekende recept is altijd gegarandeerd geweest voor uren speelplezier op verschillende consoles, waarvan ik veel rondjes erop heb zitten via de Wii en de Nintendo Switch. Met de telefoons van tegenwoordig was het natuurlijk even wachten tot er een app variant zou komen.Via Mario Kart Tour kun je tegen bots spelen, maar het heeft ook een online variant. Zo kun je ook tegen je vrienden spelen of tegen mensen die je niet kent. Verschillende updates en courses zijn gratis te unlocken, maar er is ook een betaalde variant. Ik heb echter zelf steeds met de gratis versie gespeeld en hier kun je ook
Voor mij het allerbeste om mij te helpen bij mijn werk: een goede podcast. En ik zal niet de enige zijn! Ook nu we meer thuiswerken (of misschien omdat we meer thuis werken) is de podcast populairder geworden! Ik vind het zelf heel fijn dat er echt over elk dingetje een podcast is, zodat je zoveel informatie krijgt over alles wat bij mij interesseert. Hieronder een paar podcasts die ik zelf luister: Daders In deze podcast van Radio 1 gaat journalist van EenVandaag Cas de Jong het gesprek aan met een aantal criminelen die voor verschillende vergrijpen in de gevangenis of TBS-kliniek hebben gezeten om erachter te komen wat deze mensen tot hun misdaad leidde en of ze spijt hebben. Trust Nobody Een podcast over een van mijn favoriete tv-programma’s! Ook dit seizoen dompel ik mezelf onder in de val die AVROTROS voor mij zet waarbij ik er nooit achter ga komen wie de mol is maar onverminderd geobsedeerd elke week mijn punten in zet om al mijn vrienden in de Mol poules te verslaan. Elger, Mar
Door alle veranderingen die we sinds het begin van dit jaar hebben meegemaakt, is het leven wat anders. Er was zelfs pas nog in het nieuws dat mensen meer eenzaamheid ervaren en zelfs depressieve gevoelens hebben. De app van deze week kan je helpen om je gevoelens op een rijtje te zetten: Reflectly!Reflectly is een dagboek-app, maar niet zomaar een! Deze app is een ‘intelligent’ dagboek dat door middel van vragen in kaart brengt hoe je je voelt. Daarmee kunnen zij jou quotes aanbieden voor motivatie, audio feedback en de mogelijkheden voor het aanleren van gewoontes.Bij het gebruik van deze app wordt er dagelijks aan je gevraagd hoe je je voelt, waardoor je je goed voelt en welke gevoelens je ervaart. Door deze vragen dagelijks te beantwoorden, creëer je jouw eigen pad in de app die je kunnen helpen om meer inzicht te krijgen in jouw gevoelens en hoe je je zelf kunt ontwikkelen en je stress kunt verminderen. Deze werking is kosteloos, maar het is ook mogelijk om voor een maandelijks ab
Dé app voor alle teamsporters in Nederland! Als team sparen voor teamuitjes, vakanties en andere activiteiten is makkelijker dan ooit! Nooit meer gezeur met boetes, betalingen en administratie maar alles simpel en overzichtelijk vanuit één app.Makkelijk en snel.Geen gedoe meer met Excel lijstjes, notities of aparte WhatsApp groepen. Met De Boetepot deel je het hele seizoen eenvoudig al je boetes onderling uit. Iedereen in je team kan een teamgenoot een boete geven. Wil je liever dat alleen de beheerder van je team boetes kan uitdelen? Ook dit is mogelijk! Altijd een up-to-date ranglijst van je eigen team.Zie in één oogopslag hoeveel jullie team al in De Boetepot heeft weten te krijgen. Daarnaast vind je altijd een ranglijst met de top 3 aan potspekkers van jouw team. Wie schiet bij jullie de meeste ballen over het vangnet? Betaal gemakkelijk en snel al je boetes rechtstreeks vanuit de app.Met een paar drukken op de knop betaal je in één keer al je boetes van een bepaalde periode. De en
Ben je van plan om een viervoeter in huis te nemen? Je wilt dan natuurlijk wel dat je nieuwe vriend goed getraind wordt! Met de Dogo app wordt dit zo makkelijk mogelijk voor je gemaakt.Deze app helpt nieuwe eigenaren van een hond om kunstjes en handige handelingen te leren doen, zoals commando’s en het luisteren naar zijn of haar naam.Binnen de app krijg je trainingen te zien die je kunt volgen om je hond te handelingen aan te leren. Er zit zelfs een ingebouwde clicker in! Samen met video’s met voorbeelden en de hulp van professionele hondentrainers heb je je nieuwe vriend straks goed afgericht.Als je de vaardigheden hebt geleerd, kun je met een video examen aan de Dogo trainers laten zien hoe dit gaat. Zij zullen deze binnen 24 uur beoordelen. Veel plezier met het trainen van je hond!Download de app!iOSAndroid
Strava is wereldwijd één van de meestgebruikte mobiele apps voor het bijhouden van sportprestaties via GPS. De app is makkelijk in gebruik en te koppelen met vrijwel alle sporthorloges en fietscomputers. Wat is Strava, hoe werkt het en wat maakt deze app zo tof? Je leest het hier! Over StravaStrava is een van de bekendste sportactivity-tracker apps die er bestaat. Gebruikers kunnen in de app hun eigen sportprestaties bijhouden of met andere gebruikers vergelijken. De app is ontzettend uitgebreid en we kunnen pagina’s volschrijven over de mogelijkheden, maar hier een paar dingen die je op weg helpen de app te leren kennen! Social media of sport-app?Inmiddels is de app uitgegroeid tot een social media kanaal voor mensen die hun liefde voor sport en activiteit met elkaar willen delen. Want naast dat jij je activiteiten in een mooie lijst kan bijhouden - zonder dit te hoeven delen met anderen - biedt de app nog veel meer. Zo kun je onderweg contact maken met andere sporters die ook Strava
“Wat ga jij vanavond eten?” Vind jij dat ook altijd een lastige vraag? Persoonlijk probeer ik altijd een weekschema te maken voor avondeten, maar dit blijkt altijd lastiger dan je denkt. De app Kitchen Stories helpt je met het opslaan van recepten in lijsten zoals jij dat fijn vindt en om boodschappenlijstjes hiervoor te maken.Deze site/app wordt door veel gebruikers wereldwijd geraadpleegd voor de recepten en de instructiefilmpjes die op deze app staan, waardoor je makkelijk nieuwe gerechten kunt leren koken en de basis van koken onder de knie kunt krijgen.Via de app kun je dus een allerlei aan recepten nakijken. De recepten bevatten instructiefilmpjes en foto’s, zodat de gerechten makkelijk uit te voeren zijn. Dit zijn dus niet alleen recepten voor mooie en lekkere gerechten, maar ook voor basisgerechten als het bakken van bacon en het maken van amandelmelk. De ingrediënten van de gerechten kun je dan toevoegen aan een boodschappenlijstje. Zo kun je makkelijk alles halen bij je lokal
Heb je zin om deze zomer iets leuks te gaan doen? Kun je dit jaar niet op vakantie maar wil je wel iets ontdekken en erop uit in je eigen omgeving? Probeer dan eens Geocaching! Een speurtocht naar allerlei schatten die overal worden verstopt. Geocaching zelf is niet nieuw. Dit buitenspel werd al 20 jaar geleden opgezet in Seattle. Het is de bedoeling dat mensen ‘caches’ oftewel een schat uitzetten op een locatie waar je alleen coördinaten voor krijgt. Je kunt dan met behulp van coördinaten of hints deze caches vinden. De officiële app is echter een leuke en handige manier om alles bij te houden. Als gratis gebruiker of gebruiker met een abonnement, kun je verschillende caches zien in jouw omgeving om op te zoeken. Per cache wordt er al aangegeven waar het ongeveer is, hoe groot de cache is en wordt door de plaatser eventueel al een hint gegeven. Ook kunnen mensen die de cache eerder hebben gezocht aangeven of ze het al hebben gevonden en hoe lastig dit was. Geocaching als spel heeft
Ook deze week hebben we weer een nieuwe app van de week voor je klaar staan. Door het corona virus en diens maatregelen zijn veel mensen hun baan kwijt geraakt. Wanneer je op dit moment iedere dag bezig bent met solliciteren is dit misschien wel een goede app voor jou. Wat is het? Solliciteren op de traditionele manier met motivatiebrief en cv moet volgens jou anders kunnen. Je gebruikt je smart phone voor veel meer dan alleen bellen. Social media is jouw communicatiekanaal en misschien besteed je aardig wat tijd aan gamen. Via de app van PlaytoWork kan je op een moderne manier solliciteren; via je mobiel, door middel van het spelen van serious games. Hoe werkt het? Iedere game heeft een korte uitleg en na de uitleg speel je het spel. Ieder spel duurt tussen de 5 en 10 minuten zodat je gewoon tussen de dagelijkse bezigheden door aan je profiel kunt werken. Na het spelen van een x aantal games zullen er vacatures aan jouw profiel worden gematcht. Je hebt dan de mogelijkheid om
Soosee is een app waarmee je op een gemakkelijke manier de allergenen in voedselproducten kunt vaststellen. Als je een voedselallergie of -intolerantie hebt, kun je hier dus een stuk sneller achter komen. Deze Nederlandse app maakt gebruik van de camera op jouw telefoon. Als je hiermee de ingrediëntenlijst van een product scant, licht de app bepaalde stoffen op zodat je gemakkelijk allergenen kunt ontdekken. De werking is simpel: Bij het aanmaken van een profiel geef je aan welke allergenen er uitgelicht moeten worden. Dit kunnen bijvoorbeeld noten, zuivel of pinda’s zijn. Je kunt hier echter ook producten aangeven die je om, bijvoorbeeld, religieuze redenen niet wil eten. De app wordt echter vaak uitgebreid met nieuwe allergenen, zodat je zo goed mogelijk op de hoogte blijft. De app is niet alleen handig voor in de supermarkt om de hoek! De app ondersteunt namelijk 12 talen, waardoor je op vakantie ook alles goed in de gaten kunt houden, De app is op dit moment alleen voor Appl
Deze week lichten we weer een nieuwe app van de week uit. Omdat beveiliging en privacy de laatste jaren overal steeds meer een prioriteit gaat worden (gelukkig!), kiezen we deze week voor een twee staps verificatie app, namelijk: Duo Mobile. Nadat ik een aantal verhalen voorbij heb zien komen over het gehackt worden op Facebook, Spotify of Instagram door het bestellen op websites van andere continenten ben ik gaan kijken hoe ik mijn social media accounts wat meer kon beveiligen. Ik zelf bestel ook wel eens wat van niet-europese webshops. Het probleem hierbij is vaak dat hier andere wet- en regelgeving geldt en ook anders op wordt gehandhaaft dan in Europa. Europa loopt hierin misschien niet persé voor op andere landen, maar hecht wel veel waarde aan privacy en dat is te zien. Wanneer je kleding zou bestellen via een Zalando, H&M of iets als vakantieveilingen hoef je je er geen zorgen om te maken dat andere ineens jouw spotify kunnen gebruiken. Toch is het nooit verkeerd om
Water is essentieel in ons leven, voldoende water drinken in de juiste hoeveelheid is van levensbelang voor onze gezondheid. De Waterherinnering door VGFIT helpt je bij het berekenen van hoeveel water je lichaam nodig heeft, volgt je vloeistofopname en herinnert je water te drinken om je doel te bereiken. Om je hierin te kunnen ondersteunen heb ik een app gevonden, namelijk Waterherinnering. Wat kun je allemaal met de app? Verbeter je gezondheid met een persoonlijke drink-notificatie. Creëer op simpele wijze aangepaste drank hoeveelheden. Stel notificaties in op basis van de tijd dat je opstaat en gaat slapen. Kies de interval tussen de notificaties. Volg via je geschiedenis wat je consumptie tijdens de dag, week en maand is geweest. Volg uw dagelijkse voedingswaarden. Het helpt prima bij het afvallen en vormt de basis van elk gezond dieet. Ondersteunt het Imperiale (fl. oz.) en Metrieke stelsel Het drinken van voldoende water, verbetert je gezondheid. Download de app!
Met Nederland nog steeds in de ban van het corona virus worden de richtlijnen langzaam aan versoepeld. De horeca opent weer haar deuren en ook de kinderen mogen eindelijk weer naar school. Toch zullen er nog een hoop mensen thuis zitten niet zomaar op een terras gaan zitten, voor hen hebben we een nieuwe app van de week: Route.nl Middels de app kun je een wandel- of fietsroute binnen Nederland, België en Duitsland uitzoeken. De fietsroutes bestaan voornamelijk uit knooppunten en dat geldt ook voor de wandelroutes daar waar het knooppuntennetwerk beschikbaar is. Deze themaroutes nemen je mee op ontdekkingstocht door de mooiste natuurgebieden en toeristische plaatsen in Nederland, België, Duitsland en Denemarken. De routes wijzen je de weg door bossen en duinen, over heide en zandverstuivingen en door historische dorpen en culturele steden. Stap af bij de mooiste fietscafés, gezelligste hotels, beste restaurants en vele andere bijzondere locaties die route.nl voor je heeft gesel
Doordat iedereen de laatste tijd opzichzelf is aangewezen door de corona crisis zijn er ineens veel mensen bezig met het opleuken van het huis of de tuin. Voor dat laatste hebben wij een leuke app voor jou gevonden! Met deze app kun je gemakkelijk ontdekken wat voor soort plant je nou precies hebt groeien in huis of in de tuin! Het identificeren van planten is eenvoudiger dan ooit met PictureThis. Maak of upload eenvoudig een foto van een plant en ontvang onmiddellijk en nauwkeurige plant-ID-resultaten door kunstmatige intelligentie-technologie. Wat laat de app je weten? Botanische naam van de plant Beschrijving van de plant Karakteristieken (plantsoort, levensduur, bloei tijd) Voorwaardenvereiste (zon, ideale temperatuur, welke grond) Hoe vaak de plant water nodig heeft En nog veel meer! Naast deze functies kun je ook de wereldkaart in de app gebruiken. Deze laat de planten over de hele wereld zien, maar ook gewoon van je buren! Let er op dat je bij het op
Ben is de mobiele aanbieder voor iedereen die op zijn eigen manier maximaal plezier uit zijn budget wil halen. Als jij hier ook achter staat, heb ik een super interessante tip voor jou. Zoals je misschien weet kun je via jouw Google Play account items kopen. Dit kan soms zo oplopen dat je hier geen grip meer op hebt. De tip van de week is om hier een budget voor in te stellen. Hiermee voorkom je onnodige kosten. Het budget dat je instelt dient enkel als een geheugensteuntje. Je krijgt een melding als je bijna over jouw budget heen bent en nogmaals een melding als het bedrag bereikt is. Zodra het budget is bereikt kun je nog steeds items kopen. Je moet het dus niet zien als een blokkade. Hoe kan ik een budget instellen? Open de Google Play Store-app op uw Android-telefoon of -tablet. Tik aan de linkerkant op Menu Account Transactieoverzicht. Selecteer Budget instellen. Voer een bedrag in en tik op Opslaan. Hoe kan ik mijn budget wijzigen? Open de Google Play Store-app Play St
Het huis is misschien ondertussen spic en span. Nu is het tijd om je portemonnee op te ruimen. Hiervoor heb ik een super handige app gevonden namelijk, Stocard! Waarschijnlijk heb je nu tientallen klantenkaarten in je portemonnee zoals Albert Heijn, Kruidvat en Airmiles. Zo ben ik wel :) Al deze klantenkaarten kun je toevoegen in deze gratis app. Het mooiste is dat je nu met 1,5 meter afstand de klantenkaart niet hoeft te overhandigen. Dit kun je nu doen door alleen de barcode te laten zien aan de kassamedewerker. Zij kunnen dit dan voor je scannen. De klantenkaarten zijn natuurlijk ook bedoeld om aanbiedingen en spaarpunten niet te missen. Met de app ontvang je jouw favoriete aanbiedingen en mis je geen spaarpunten. Misschien is de app niet nieuw voor jou en maak je al gebruik van Stocard. Ik ben erg benieuwd wat jouw ervaringen met de app zijn. Laat mij hieronder weten wat je van Stocard vindt! Download (gratis) iOS Andriod
Een thuisblijf tip: luister een podcast Google heeft een eigen podcast app uitgebracht. Het handige is dat Google Podcasts al weet wat je leuk vindt. Op basis van je internetgedrag krijg je suggesties voorgeschoteld. Zoek je veel politiek nieuws, dan zul je dat terugzien in de podcasts. Je kunt natuurlijk altijd zelf een podcast zoeken, zoals de iCulture Podcast. De app bevat ook handige functies zoals een slaaptimer en aanpasbare afspeelsnelheid. Je kunt zelfs stiltes laten inkorten als je dat wil. Het is een overzichtelijke app waar je alles op een pagina kunt vinden en de app heeft verschillende handige functies zoals: Abonneer je op al je favoriete podcasts en beluister ze. Zet afleveringen in een wachtrij voor een naadloze luister beleving. Houd je luistergeschiedenis, downloads en abonnementen gemakkelijk bij. Luister waar je ook bent Luister op meerdere apparaten (telefoon, laptop, smartspeaker) zonder kwijt te raken waar je gebleven was. Download shows automatisch zodat je er
Deze keer in de app van de week: Homerr! Door middel van deze app kun jij bij jouw thuis pakketjes laten bezorgen voor de buren. Homerr is een netwerk van ophaal- en afgiftelocaties. Homerr is opgericht om de buurt samen te brengen, een einde te maken aan ongewenste bezorging bij buren en het milieu minder te belasten door het aantal bestelbussen dat door de wijken rijdt te verminderen. Gemak Een centraal pakketpunt én flexibele openingstijden, Homerrs zijn er voor de buurt. Homerrs ontvangen pakketjes voor de buren, waarna buurtgenoten de pakketjes gemakkelijk bij hen kunnen komen ophalen. Leuke vergoeding Hiervoor ontvangen zij van Homerr een leuke extra maandelijkse bijdrage. Homerr brengt jou en je buren met elkaar in contact en draagt bij aan een schone buurt met minder busjes. Blije buurt Ook kunnen pakketten via Homerr geretourneerd worden. Daarmee zijn Homerrs als afgiftepunt een een spil in de buurt! Jouw dag als Homerr Forecast 10:00 Vanuit Homerr ontvang je een fo
Hi allemaal! Nu ik veel tijd over heb probeer ik zo nu en dan een nieuwe serie te ontdekken. Laatst heb ik na veel twijfelen Mocro maffia aangezet op Videoland. Echt een aanrader! De volgende series vind ik zelf echt goed: Netflix: Ozark El hoyo The stranger Videoland: Imposters Humans Jungletown Mocro maffia Film: Gone girl (lievelingsfilm) Misschien is het leuk om met elkaar wat kijk tips uit te wisselen! Welke mis ik echt nog in dit rijtje?
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.