De Ben community naar Odido
Hier kun je met van alles en nog wat terecht!
Recent actief
Smartphones, en zo ook applicaties spelen de afgelopen tijd een steeds belangrijkere en grotere rol in het dagelijks leven. We willen zo veel doen in zo weinig mogelijk tijd. Je tijd overzichterlijk en logischerwijs indelen is dan een vereiste. Vandaar dat de applicatie van deze week: TimeTree is geworden. TimeTree is je digitale agenda, die net wat meer functionaliteit biedt dan de standaard Apple- of Android versie. Zo kun je jouw agenda meer personaliseren naar je eigen smaak door middel van kleuren, notificaties en foto's (bekijk mijn gepersonaliseerde agenda onderaan!). Naast het doorvoeren van je persoonlijke voorkeuren kun je ook andere gebruikers toevoegen in je agenda. Zo kun je een aparte agenda openen met je vrienden, je familie, je partner of het slippertje van vorige week.protip: zet je parter niet samen met de laatste optie, tenzij je een daredevil bent uiteraard. Anyway, de applicatie is super handig. Je hebt snel een overzicht van eventuele geplande meetings, verjaardag
We zitten inmiddels in week 6 van quarantaine. Dat is vast niet iedereen in de koude kleren gaan zitten. Veel mensen worden ziek, en vechten hard voor zijn/haar gezondheid. Een ander deel in Nederland is gelukkig nog gezond en vecht tegen de verveling. Wat kan je nou eigenlijk doen met al deze tijd? Hier heb ik wat tips voor je op een rijtje gezet! Eet gezond Je kunt deze tijd gebruiken door natuurlijk wat gezonder te gaan leven. Probeer eens een nieuw recept uit! Home workout Er zijn verschillende apps/Youtube kanalen welke gratis home work outs verzorgen. Zeker iets om nu toch eens te gaan beginnen. Probeer de app VirtuaGym! Leer een nieuwe taal Veel mensen spenderen deze tijd vrijwel hetzelfde als voorheen. Beetje op Facebook, Netflix uitspelen. Maar iets nieuws leren kan ook leuk zijn! Misschien is de app Duolingo wel iets voor jou! Schoonmaken Misschien niet het leukste in dit rijtje, wel de schoonste. En het houdt je lekker bezig Klussen ‘Dat kastje hang ik op
Helaas bevinden we ons nog steeds in quarantaine. Eerder hebben wij apps gedeeld om deze periode makkelijker door te brengen. Nu kom ik met een handige app die op dit moment niet te missen is. Namelijk de app van RIVM. Ik wil dit graag met jou delen omdat je wellicht soms niet weet waar je moet zijn met jouw vragen of je zoekt het juiste informatie. In de RIVM-app vindt je de actuele richtlijnen en draaiboeken infectiebestrijding. Daarnaast bevat de app de volgende onderdelen: Richtlijnen en Draaiboeken Publieksinformatie Stappenplannen en Quizzen Favorieten, hier kunt u een persoonlijke favorietenlijst maken Meldingsplichtige ziekten Nieuwsover de LCI-richtlijnen Over LCI, informatie over de Landelijke Coördinatie Infectieziektebestrijding Contact Download de app! ANDROID iOS Naast alle handige tips en apps ben ik zelf benieuwd hoe het met je gaat. Laten we hieronder gezellig kletsen Wie begint?
Vorige week hebben we een aantal games besproken om je de week door te laten komen. Ook deze week staan we weer klaar om je zo min mogelijk te vervelen in deze quarantine tijd. Deze week bespreken we dan ook de Mimo app. Een app waarbij je in simpele stappen kan leren coderen! Zo kun je op de quarantaine bingo kaart afvinken dat je iets nieuws geleerd hebt! Code leren staat er niet om bekend dat het makkelijk is. Toch doet Mimo een goede poging jou de basiskneepjes van het coderen te leren. Verbeter je carrière, bouw apps en websites of word zelfs ontwikkelaar. Met een game-achtige, door wetenschap ondersteunde leerervaring is Mimo 's werelds meest effectieve manier om codering op te pikken. Hoe werkt het? Wanneer je de app download maak je een account, bij deze app kun je overigens ook inloggen met je Apple ID waardoor je geen account hoeft aan te maken. Vervolgens kun je aangeven hoveel tijd je wilt besteden aan het leren van coderen en op welk niveau je zit. Aan de hand van de
Nu we allemaal vast geketend aan ons huis zitten is het wel fijn om wat om handen te hebben. Waarschijnlijk heb je al 10 keer de stofzuiger erbij gepakt, blinken de keukenkastjes optimaal en heb je eindelijk die plint kunnen leggen. Of niet, en verveel je je gewoon alsnog en weet je niet wat je met al deze tijd aan moet.Hierom hebben we een aantal game apps voor je op een rijtje gezet! Does Not Commute Does not comute is een app waarbij je routes moet verzorgen voor mensen die naar hun werk moeten (ook een beetje een fantasy app in deze tijd dus ). Wanneer je verder in de game komt wordt het steeds wat lastiger en moet je creatief gaab denken in shortcuts terwijl je ook rekening houdt met ander verkeer. Een echt behendigheid spelletje dus!IOS Android PUBG Mobile PUBG Mobile is in principe een simpele app: iedereen vecht tegen elkaar in een steeds kleiner wordend speelveld. Het zorgt voor heftige en korte gevechten. Je bent veel bezig met schieten, dus je kunt eventueel een control
Veel mensen die niet gewend zijn aan thuiswerken, zitten door de corona-uitbraak toch ineens thuis tijdens werktijd. Als je de komende weken thuis zit, is het extra belangrijk om goed te blijven bewegen.Gelukkig heb je genoeg apps om thuis ook workouts te doen. Persoonlijk ben ik op zoek gegaan naar de meest aantrekkelijke workout app voor jullie. Uiteindelijk heb ik gekozen voor ‘’Virtuagym Fitness’’ app. Je doet de workouts onder begeleiding van een 3D-geanimeerde personal trainer die je precies laat zien hoe je iedere oefening moet doen. Dit maakt het sporten ook makkelijker. Omdat niet iedereen wilt afvallen of spieren wilt opbouwen kun je de app ook gebruiken om gewoon in beweging te blijven. De app maakt namelijk op basis van jouw voortgang een schema die bij je past. Welke functies heeft de app nog meer? * Complete workouts voor thuis & in de gym * Zelf workouts maken * Geschreven oefening instructies * Workout reminders (als je die wilt, uiteraard!) * Beloningen verdi
Hoi ik zag net jullie reclame met een Sokje ik zou er graag ook zoon eentje willen zou het mogelijk zijn om er een te krijgen
Hallo allemaal, Tijdens Kerst heeft ben altijd zo’n supergoeie actie om eenzame ouderen wat minder eenzaam te voelen. Op dit moment bevinden veel van ons zich thuis, met name de eenzame ouderen krijgen nu zeer weinig bezoek. Ik dacht waarom zet Ben niet weer tijdens deze periode deze actie op dan noemen we het Niemand mag tijdens Corona alleen zijn!
Ongeveer drie weken geleden werd de eerste besmetting in ons kikkerlandje bekend. Het is een onzekere tijd voor een x aantal mensen in onze samenleving. In plaats van een app van de week hebben we hierom besloten een topic te wijden aan het voor iedereen inmiddels bekende virus. Vanuit Ben willen we hier graag positief naar kijken in hoeverre dit kan. Grijp deze kans aan als quality time met het gezin. Geniet van de tijd die je samen met je kinderen kan besteden. Ga samen iets leuks doen waar normaal geen tijd voor is, zoals een filmmarathon, iets groots bouwen met Lego of doe dat ene spel dat je kind graag met jou wil spelen. Daarnaast kan je jouw tijd ook benutten door het helpen van anderen die deze hulp goed kunnen gebruiken. Ik heb al een paar mooie oproepjes voorbij zien komen van bijvoorbeeld studenten die aanbieden boodschappen te doen of op kinderen te passen aangezien zij zelf nu even niet naar school mogen. Wil je zelf ook zo'n oproepje plaatsen? Doe dit bijvoorbeeld op
Polarsteps volgt automatisch je route en de plaatsen die je hebt bezocht tijdens je reis. Neem je telefoon gewoon mee in je zak en de app creëert automatisch je eigen prachtige reisverslag. Zodra je bent verbonden met het internet, worden je reisroutes, locaties en foto's naadloos overgezet naar je persoonlijke reisprofiel, waar je route uitgetekend wordt op een kleurrijke wereldkaart die je gemakkelijk met vrienden en familie kan delen. Aan het eind van je reis kun je in een oogwenk een prachtig fotoalbum bestellen. Breng je route in kaart Houd automatisch je route en plaatsen die je bezocht hebt bij, zonder je telefoon uit je zak te halen. Reis mee met vrienden en familie Volg je vrienden en familie op hun reis alsof je in de passagiersstoel zit. Ontvang jouw data Krijg een gedetailleerd overzicht van je reis en herleef je reis, met inbegrip van statistieken zoals de reisduur, aantal bezochte landen en je totale afstand. Maak een foto album Genereer een prachtig gedrukt fotoa
Hoewel ik mensen probeer te motiveren om af en toe wat afstand van hun toestel te doen, hebben veel mensen hun toestel vaak bij de hand. Niet alleen dat, je legt hem ook nog eens op allerlei publieke plekken neer. En ben jij ook iemand die je toestel meeneemt naar het toilet? De hygiëne van je toestel zal dan niet al te best zijn als je hem niet regelmatig schoonmaakt. Vandaar een aantal tips zodat je je toestel weer met een gerust hart dichtbij je mond en oor kan houden.Verwijder je toestel van kruimels en stofjes In het gat van de speakers en oplader- of koptelefoonaansluiting hopen stofjes en kruimeltjes zich gemakkelijk op. Je kunt in deze gebieden hard blazen om het vuil te verwijderen maar je kunt het ook rigoureus aanpakken. Buig een paperclip recht en rol plakband om het uiteinde. Doe dit met de plakkende kant naar buiten! Maak je telefoon wel voorzichtig hiermee schoon zodat je niets beschadigd.Was de twee dingen waarmee je het meest je toestel aanraakt.. Het aller makkelijkst
Een beetje magie in je foto met Pixaloop. Deze app is niet persé onmisbaar op jouw toestel, maar wel erg leuk om te hebben of eens uit te proberen. De app is anders dan andere bewerkingsapps en geeft een leuke wending aan jouw foto's! Hoe werkt het? Het downloaden van de app is voor nu enkel nog beschikbaar op IOS apparaten, maar niet getreurd! Er zijn ook voldoende Android varianten te vinden in de playstore. Zoek maar op 'Photo in motion’ en je zult er een kunnen vinden. Na het downloaden van de app krijg je een korte uitleg. Om de app te kunnen begrijpen heb je deze uitleg niet eens nodig, want het is een erg gebruiksvriendelijke applicatie. Dat is voor mij al belangrijk. Wanneer je een app gebruikt met ontzettend veel onnodige knoppen of om de 2,5 seconden een ad te voorschijn ziet komen op je beeldscherm ben ik, en ongetwijfeld vele met mij, er al snel klaar mee. Dat is hier gelukkig niet! Je kunt een foto (nadat je toestemming hebt gegeven voor jouw foto's) uitkiezen en v
NS heeft een nieuwe app uitgebracht voor treinreizigers met een visuele beperking. Hierdoor kun je extra goed lezen of horen of je op het juiste perron bent. In de NS Perronwijzer vind je informatie over onder andere: de eerstvolgende twee vertrekkende treinen van het betreffende spoor; de vertrektijd; de eindbestemming; het treintype zoals Intercity of Sprinter; alle tussenliggende stations; bijzonderheden zoals eventuele vertraging of “niet instappen”. De NS Perronwijzer gebruiken in 5 stappen Download de gratis app in de App Store of Google Play Store Open de app Selecteer het station Selecteer het spoor De app toont de informatie van het bijbehorende perronbord Heb je locatievoorzieningen ingeschakeld, dan toont de app direct het dichtstbijzijnde station. Heb je locatievoorzieningen niet ingeschakeld, dan kun je voor zowel de sporen als de vertrektijden een station zoeken via de zoekbalk.
Zoek jij een app die jou een duwtje in de rug geeft bij het sporten? Dan heb ik de ultieme app gevonden, namelijk Runkeeper. Runkeeper is dé app voor het bijhouden, meten en verbeteren van je sportactiviteiten. Runkeeper wordt al door meer dan 26 miljoen mensen gebruikt. Lekker sporten met je persoonlijk coachingsprogramma op je mobiel! Via de GPS in je Android mobiel kun je je hardloopactiviteiten bijhouden, maar ook gegevens over wandelen, wielrennen, trektochten en fietsen. Wat kun je nou echt allemaal doen met de app? - Meet je snelheid, afstand, tijd en houdt bij hoeveel calorieën je verbrandt. - Luister naar de audiobegeleiding en ontvang via je oordopjes statusupdates over je voortgang en andere data. - Speel je favoriete muziek af en pas tijdens het rennen makkelijk je playlist aan. - Meet je hartslag met vele beschikbare sensoren (de geschikte hartslagzone is afhankelijk van je gewicht). - Maak tijdens je route foto's, sla ze op of deel ze meteen met je vrienden. - Werk je
Grote kans dat jij wel eens in de file staat of door het drukke stadsverkeer niet op tijd bij je afspraak aankomt. Dat is super vervelend en dat vindt GO Sharing ook! Een auto is een flinke kostenpost en gebruik je vaak maar een paar uur per dag. Daarom bieden zij een duurzame oplossing voor iedereen. Je betaalt alleen bij gebruik & met een e-scooter van GO Sharing rijd jij 100% elektrisch en dus duurzaam! Hoe werkt het? Nadat je de app hebt gedownload maak je een account aan. Je upload je rijbewijs zodat je gerechtigd bent een scooter te huren. In de app zie je overzichtelijk waar alle GO Sharing e-scooter staan. Met 1 druk kun je een e-scooter huren en staat deze voor je klaar! Bij aankomst scan je de QR code of je klikt op start in de app. Stap op en GO! Prijzen Abonnement Vanaf €0.23 per minuut én zonder registratiekosten kun jij al rijden op de elektrische scooters! Betaal per minuut, kies voor een prepaid pakket of juist voor een zakelijk pakket. Betaal per minuut Koop ee
Last van Blue Monday? Wij niet hoor! Ons geweldige klantenservice team van Ben is dit weekend zelfs in de prijzen gevallen. Waarom zij deze prijs hebben verdiend? Het is een heel goed team dat elkaar aanvult en oog heeft voor elkaar Zij focussen op hun doel en doen er alles aan om dat te behalen En het allermooiste: ze zijn er voor de mensen en doen datgene wat nodig is om iedereen het beste uit zichzelf te laten halen Heb jij wel last van Blue Monday? Dan heb ik natuurlijk een aantal tips om de dag positief door te komen namelijk; ga een rondje wandelen, doe je telefoon weg, Netflix, pizza bestellen, doe iets wat je leuk vindt en lachen is het beste medicijn!
App van de Week: WieBetaaltWat Deze week in de hoofdrol: WieBetaaltWat. De naam verraadt zeker al waar het over gaat. Met deze app kun je in groepsverband betalingen toevoegen die je hebt gedaan, waardoor de groep weet wat er is betaald en door wie. Handig in veel situaties! WieBetaaltWat is niet bepaald de enige in z’n soort. Slice, Splitwise, Tricount.. allemaal apps waarbij je gezamenlijke uitgaven bij kunt houden. Toch blijf ik zelf gebruik maken van de eerste. WieBetaaltWat gebruik ik namelijk niet alleen in het huishouden, maar ook tijdens vakantie en andere uitjes. De werking is simpel: Je maakt een groep aan in de app en nodigt de andere groepsleden uit via een e-mail. Iedereen kan dan de app downloaden en een account aanmaken in de app. Daarna kun je dus elke uitgave aangeven in de groep. Als je een rondje hebt gedaan kun je via de app aangeven voor wie je een drankje hebt gekocht. Zo blijven de uitgaven en kosten voor iedereen eerlijk. Aan het einde van je reis, maand of we
Het is altijd goed om te weten wat er in de buurt gebeurd: Moet er een pakketje bezorgd worden bij de buren? Gaan we in de buurt een feest organiseren? Is er een inbraak geweest? Deze zaken kun je via Nextdoor delen binnen jouw besloten buurtgroep. Hoewel je veel voorbij ziet komen dat er een Whatsapp groep is voor buurtbewoners, kun je via deze app alle meldingen niet goed bij houden. Er ontstaat bijvoorbeeld ineens een gesprek waardoor de meldingen die belangrijk zijn niet meer goed zichtbaar zijn. Nextdoor houdt alles goed voor je bij. Om gebruik te maken voor de app moet je je aanmelden via de app of de site. Om een aanmelding te voltooien, moet je jouw echte naam en je adres opgeven. Aangezien het gaat om een besloten omgeving, hoef je je geen zorgen te maken over je privacygegevens! Deze zijn alleen in de buurt bekend. Je adres dien je dan ook te bevestigen via je brief die je via de post ontvangt. Als je bent ingelogd op de app, kun je alle gesprekken als een nieuwsoverzicht lez
Wellicht heb je het al gelezen dat Whatsapp stopt met werken op oude toestellen. Het gaat om Android-toestellen en iPhones met gedateerde besturingssystemen: telefoons die Android-versie 2.3.7 of ouder gebruiken en iPhones die op iOS 8 of ouder draaien. Volgens WhatsApp is de ingreep noodzakelijk om de veiligheid van zijn gebruikers te beschermen. Bij de volgende telefoons is Whatsapp volgens Bright.nl niet langer beschikbaar: - Acer Liquid Z Duo Z110 - Acer Liquid Z Z110 - iPhone 4 - Sony Xperia Advance - HTC Velocity 4G - Huawei Activa 4G M920 - Lenovo K800 - LG Optimus 3D Max P720 - LG Optimus 3D Max P720H - LG Optimus 3D Max P725 - LG Optimus Elite LS696 - LG Prada 3.0 P940 - LG Spectrum VS920 - Motorola Atrix TV XT682 - Motorola Defy Pro XT560 - Motorola MotoLuxe XT615 - Motorola Fire XT317 - Motorola XT532 - Orange San Diego - Samsung Galaxy S2 LTE GT-i9210T - Samsung Galaxy S Lightray 4G SCH-R940 - Samsung Galaxy S2 LTE GT-i9210 - Sony Xperia U ST25a - Sony Xperia U ST25i - So
App van de Week: Be My Eyes Deze week draait om Be My Eyes. Dit platform is er om blinden en slechtzienden te helpen. Als je slechtziend of blind bent, ben je voor sommige vragen en taken aangewezen op iemand die wel zicht heeft. Deze app zorgt ervoor dat vrijwilligers gekoppeld worden aan iemand die hulp nodig heeft, zodat ze meer zelfstandig kunnen zijn! Als je visueel beperkt bent, betekent dat niet dat je van alles doet in je leven. Je werkt, gaat naar school en doet leuke dingen met je vrienden. Het kan natuurlijk zijn dat je toch tegen uitdagingen aan loopt. Voor deze uitdagingen kun je een videogesprek op starten met een van de 3,5 miljoen vrijwilligers die zich al wereldwijd hebben aangemeld om je te helpen. Het werkt als volgt: Als je de app download, krijg je meteen de vraag of je een vrijwilliger wil zijn of dat je visueel beperkt bent. Als je visueel beperkt bent en je vraagt om hulp, wordt er een notificatie door de app naar vrijwilligers gestuurd op basis van tijdzone e
Helemaal klaar voor 2020? Hier heb je een overzicht van al onze aanbevolen Apps die je echt eens moet uitproberen! Ben verstandig met geldAan het eind van je geld nog wat maand over? Tijd voor de volgende apps!WieBetaaltWat - Voor groepen of huisgenoten.Buddy - Voor het gezin, met je partner of huisgenoten.Splitt - Handig voor het stappen!Restoranto - Wanneer je graag uiteten gaat.Pathé All stars - Voor filmfanaten.Airbnb - Voor avonturiers. Stocard - Al jouw klantenpassen onder één dakHomerr - Een app om een zakcentje te verdienen vanuit huis!De Boetepot - Voor jou en je teamgenoten Ben belangrijkDeze zijn onmisbaar op iedere smartphone!Word - Voor iedereen.NL alarm - Onmisbaar.RIVM LCI-richtlijnen - Blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen rondom het corona virus.In case of emergency - Een contactpersoon instellen op jouw toestel. Ben gezondWant summer bodies are made in the winter! Fitbit - Voor sportfanaten en mensen die dat willen worden.Mijn eetmeter - Geeft een goed beeld wat
Met de slaaptimer kun je in slaap vallen met muziek, zonder dat je iPhone de hele nacht blijft doorspelen. Deze tip legt uit hoe je de slaaptimer instelt in de Klok-app van je iPhone. Wil je voor het slapen nog even muziek luisteren, maar voorkomen dat je batterij leeg gaat of dat de muziek de hele nacht blijft doorspelen? Dan is de slaaptimer de functie die je nodig hebt. Ik heb wel eens meegemaakt dat ik in mijn slaap wakker werd met een heel gek nummer Met de slaaptimer stopt het afspelen vanzelf als de tijd is verstreken. Er klinkt geen waarschuwingsgeluid, waardoor je weer wakker zou kunnen worden. Hoe kan ik slaaptimer instellen? Open de Klok-app en ga naar het tabblad Timer. Kies bovenin het scherm de gewenste tijdsduur, bijvoorbeeld 30 minuten. Bij het item Als timer eindigt kies je de optie Stop afspelen. Druk op de Start-knop.
Een nieuwe app van de week staat voor je klaar. Deze week lichten we de Word app uit. Iedereen kent of gebruikt Word, maar wist je ook dat je dit op je mobiele apparaat of tablet kunt downloaden? Dat je niet achter de computer zit, betekent niet dat je niet met Word kan werken. Je kunt de Word app downloaden om overal te werken aan je documenten, ongeacht waar je bent! Wanneer je de eerste keer de app opent meld je je aan met het account dat je voor office 365 gebruikt. Als je een apparaat gebruik wat kleiner is dan 10,1 inch heb je geen abonnement nodig. Voor tablets zal dit dus wel noodzakelijk zijn. Wanneer je bent ingelogd kun je gebruik maken van alle functies. Daarnaast is het heel overzichterlijk en zijn de knoppen niet te klein. Je kunt met de word app documenten aanmaken, bewerken en delen. Daarnaast kun je samenwerken. Wanneer je een document deelt kunnen meerdere mensen aan hetzelfde document werken. Optimaal dus! Naast Word zijn Excel en Powerpoint ook vrijgegeven! Geb
Met het nieuwe jaar voor de boeg zijn er een een hoop mensen die 2020 in gaan met goede voornemens. De meeste hiervan gaan over gezondheid. Wist je dat de meerderheid na twee weken de goede voornemens alweer in de kast stoppen voor volgend jaar? Zonde natuurlijk! Goede voornemens kun je het beste volhouden wanneer je een realistische en specifieke doelstelling hebt. ‘Meer sporten’ bijvoorbeeld dat is minder specifiek dan ‘twee keer in de week naar de sportschool’. Om je goede voornemen dit jaar langer vol te houden dan twee weken kun je dus het beste zorgen voor een beetje structuur. Fitbit is hierbij een goed redmiddel. Je kunt de Fitbit app gebruiken voor het bijhouden van jouw beweging. Stappen, calorieën en traplopen. Hij telt het allemaal. Daarnaast kun je een trainingsdoel instellen. Bijvoorbeeld: twee keer per week naar de sportschool. Wanneer je dit hebt behaald krijg je een badge wat zorgt voor motivatie om door te gaan! Waar kun je Fitbit nog meer voor gebruiken? Tra
Tegenwoordig kun je alles opslaan via sociale media: je kunt bijhouden welke muziek je luistert, welke films je hebt gezien en zelfs welke bieren je hebt gedronken. Deze week belicht ik een app waarmee je jouw boekenkast in de gaten houdt: Goodreads Voor sommigen, zoals ondergetekende, is een bezoek aan de boekwinkel een beetje zoals een snoepwinkel. Je wilt meteen alles hebben en als je thuis komt heb je eigenlijk al een stapel boeken liggen die je wil lezen. Je raakt verstrikt in een stapel boeken en voor je het weet . Dit moet toch handiger kunnen! Goodreads heeft meerdere functies, maar het voornaamste is toch dat je alles wat je leest kunt inchecken en kunt delen met je vrienden. Je kunt hierbij ook recensies achterlaten en cijfers geven. Zo kun je elkaar tips geven voor je volgende leesproject. Daarnaast kun je ook een lijst maken van de boeken die je nog wil lezen. Mijn favoriete functie zijn wel de lijstjes die gebruikers van de app aanmaken. Je hebt lijstjes voor spannende boe
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.