App van de Week: Mario Kart Tour

  • 2 October 2020
  • 0 reacties
  • 278 keer bekeken
App van de Week: Mario Kart Tour
Reputatie 3
Badge +7

Even wat anders deze week. Hoewel deze app al een tijdje uit is, ben ik dit spel veel gaan spelen toen we ons binnenshuis moesten gaan vermaken. Daarnaast heb ik (samen met veeel anderen) in de afgelopen 20 jaar dit spel gespeeld op allerlei consoles. Het gaat over Mario Kart Tour!

Zoals je Mario Kart kent van Nintendo, kun je weer racen over de bekende circuits met jouw favoriete Mario karakter. Dit bekende recept is altijd gegarandeerd geweest voor uren speelplezier op verschillende consoles, waarvan ik veel rondjes erop heb zitten via de Wii en de Nintendo Switch. Met de telefoons van tegenwoordig was het natuurlijk even wachten tot er een app variant zou komen.

Via Mario Kart Tour kun je tegen bots spelen, maar het heeft ook een online variant. Zo kun je ook tegen je vrienden spelen of tegen mensen die je niet kent. Verschillende updates en courses zijn gratis te unlocken, maar er is ook een betaalde variant. Ik heb echter zelf steeds met de gratis versie gespeeld en hier kun je ook zeker mee uit de voeten. Let’s-a-go!

Download de app:

iOS

Android


0 reacties

Geen reactie

Reageer