Terug naar de zeroes: Sliders

  • 17 February 2021
  • 0 reacties
  • 15 keer bekeken
Terug naar de zeroes: Sliders
Reputatie 3
Badge +7

Een nieuwe terugblik op de eerste tien jaar van de 21e eeuw, waarin telefoons er nog een stuk creatiever uitzagen dan nu! Ik zal een paar telefoons laten zien van een soort telefoon waar ik in de tijd erg fan van was: de slider-phone!

LG Chocolate

Toen ik op de middelbare school zat, was dit echt de coolste telefoon. Er zaten een soort touchscreen-achtige knopjes op heel hip waren. Hoewel het geheugen ontzettend klein was en de software niet even stabiel, maakten de looks heel wat goed.

Samsung D600

Mijn eigen telefoon op de middelbare school, dus dit is voor mij zeker een throwback. Samsung stond bekend om de slider-telefoons in die tijd en dit was zeker een van de iconische modellen. Wat in die tijd heel interessant was, was dat deze telefoon een stuk betere camera had (van 2 MP) in tegenstelling tot andere populaire telefoons.

Sidekick 

Een telefoon die vooral bekend was omdat mensen op het internet er constant met zwaaiden. De Sidekick was een slider die een volledig QWERTY toestenbord had. Nokia, Samsung en andere merken kwamen met een eigen variant, maar de Sidekick was het merk dat deze variant van een slide-phone bekend maakte.

Had je zelf een slider waar je nog goede herinneringen aan hebt?


0 reacties

Geen reactie

Reageer