Beantwoord

Wachtwoord zichtbaar?

  • 10 February 2024
  • 8 reacties
  • 70 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Een verzoek van mij. Graag zou ik de optie om ook bij dit forum willen zien om het wachtwoord zichtbaar te kunnen maken tijdens het inloggen.

Een stukje handige controle voor de gebruiker.

icon

Beste antwoord door Friesian 22 February 2024, 08:59

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Friesian  Is het goed dat ik hierop terugkom binnen binnen 24 uur?  Ik kijk wat de mogelijkheden zijn! 😉

Reputatie 4
Badge +1

Daar ben ik weer @Friesian Ik heb het nagevraagd en dit is helaas niet mogelijk, sorry!  Bedankt voor de feedback, ik heb het doorgezet! 

Reputatie 3

@Fatima @Friesian Interessante en leuke post. 

Ik vroeg mij zojuist bij het inloggen hetzelfde af. Ik laat door Apple altijd zelf sterke unieke (hoop ik) wachtwoorden maken. Dit zijn onlogische niet te onthouden wachtwoorden, maar werken uitstekend doordat je op elk Apple apparaat automatisch wordt ingelogd waar je bent ingelogd met dezelfde Apple ID, nadat je wachtwoord uit de Cloud hebt opgevraagd. 

Echter, nu zit ik op een Windows machine en voer ik het sterke wachtwoord dus handmatig in. En prompt daar maakte ik een tikfout. Even terugkijken, wat, nee, maar dat is niet mogelijk. Het welbekende ‘oogje’ aan het eind van de balk waar je een wachtwoord ingeeft, wordt niet getoond bij Ben.

Dit vind ik erg jammer en moet te programmeren zijn.

Reputatie 5
Badge +6

@RicoK Zeker interessant! Leuk dat je reageert ook. Via het oogje terugkijken zou inderdaad wel handig zijn. Wellicht kan dit meegenomen worden. Wij hebben het in ieder geval doorgegeven aan de afdeling.

Tip: typ het ergens uit zodat je het kan zien om vervolgens te kunnen kopiëren en te plakken. 

Reputatie 4
Badge +4

@RicoK Zeker interessant! Leuk dat je reageert ook. Via het oogje terugkijken zou inderdaad wel handig zijn. Wellicht kan dit meegenomen worden. Wij hebben het in ieder geval doorgegeven aan de afdeling.

Tip: typ het ergens uit zodat je het kan zien om vervolgens te kunnen kopiëren en te plakken. 

 

HoiHoi @Merve en @RicoK - Merve en Rico.

Ik vermoed dat dat niet alleen ik, oud FE en FE’s een wachtwoordkluis gebruiken. 😉👍

Jouw Tip is mogelijk Merve maar lijkt me wat omslachtig elke keer bij het inloggen. 🙂 Ik ben het verder eens met Rico!

Rico, ik moest ff wennen aan jouw avatar als apple(flap) fanboy. 😉😁

Reputatie 4
Badge +1

Daar heb jij ook zeker een punt, bedankt voor jouw reactie hierop!  @Friesian 😊 

Reputatie 3

@Friesian +1

Ja, ik dacht, ik pas eens mijn avatar aan. Ik heb mijn oude nog wel altijd in de aanslag 😁, maar voorlopig houd ik het even bij deze. Die van jou oogt wel lekker vertrouwd.

@Merve bedankt voor de tip 😉

Reputatie 4
Badge +1

Ik zal het aan Merve doorgeven! @RicoK 🙂

Reageer