Ben de paashaas

  • 28 March 2023
  • 233 reacties
  • 2416 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Gefeliciteerd! Je hebt het gouden paasei gevonden op mijn website. Geef hier het codewoord door en laat me weten welke film jij graag bij Pathé wil zien. Je maakt dan kans op één van de 100 Pathé Film vouchers die ik weggeef. 
 

Wil jij kansmaken op één van de 100 Pathé Film vouchers? 

 

Laat dan het codewoord, samen met welke film jij wilt kijken bij Pathé achter in een reactie onder dit topic!

 

Als je hebt gewonnen, mail ik je binnen 2 weken op het e-mail adres dat bij mij bekend is. Houd je inbox in de gaten! 

 

F.A.Q

Hoe kan ik meedoen met de winactie?

Je kunt meedoen met de winactie als je het gouden paasei op mijn website hebt gevonden! Hierna kun je het codewoord dat ik je heb gegeven, samen met welke film jij het allerliefste op Pathé wilt zien in een reactie achterlaten in dit topic.

 

Waar kan ik het gouden paasei vinden?

Dat kan ik je niet vertellen, je kunt wel zoeken op mijn website! ben.nl 

 

Hoe kan ik mij registeren voor de Ben Community?

Simpel! Je kunt een account aanmaken op mijn Community, ook kun je eventueel inloggen met Facebook!

 

 

Vrolijk Pasen en de groeten van Ben.

 

Let op, kun jij geen reactie achter laten? Activeer dan snel je Ben Community account. Zo kun je alsnog een reactie achterlaten! Heel veel succes. Geen mail ontvangen? Check dan snel je spamfolder! De mail is afkomstig vanuit webcare@ben.nl.

 

Johrick 1 jaar geleden

Hoi allemaal, 

Bedankt voor jullie deelname! Zo te lezen willen jullie (bijna) allemaal heel graag naar Super Mario of naar John Wick 4, een super keuze wat mij betreft! We gaan hard aan de slag om de winnaars uit te kiezen. Mocht je hebben gewonnen, zul je binnen twee weken een mail van Ben ontvangen met hierin je voucher. Nogmaals bedankt voor jullie deelname. 

De groeten van Ben en Johrick 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

233 reacties

Ben vrolijk & The Super Mario Bros. Movie

Ben Vrolijk.

John Wick 4 wil ik graag zien in de bios

Ben Vrolijk - en met beetje geduld wacht ik natuurlijk op ‘Mafia Mama’ en/of ‘MISSION: IMPOSSIBLE - DEAD RECKONING PART ONE'. 

Ben vrolijk - John wick 4

Ben vrolijk - ik zou graag naar John Wick 4 willen! 

Ben vrolijk

The Super Mario Bros

 

 

Ben vrolijk

 

Avatar 2 🍀

Reputatie 2
Badge +1

Hoi allemaal, 

Bedankt voor jullie deelname! Zo te lezen willen jullie (bijna) allemaal heel graag naar Super Mario of naar John Wick 4, een super keuze wat mij betreft! We gaan hard aan de slag om de winnaars uit te kiezen. Mocht je hebben gewonnen, zul je binnen twee weken een mail van Ben ontvangen met hierin je voucher. Nogmaals bedankt voor jullie deelname. 

De groeten van Ben en Johrick