Herkenbaar @RicoK gebeurt bij mij ook. Notificaties staan bij mij zoveel mogelijk uit. Lekker rustig in de tent.
Op een ander forum kwam dat ook voor. Ook daar was het een melding(en) voor een interne afdeling van de provider
Hoi @Friesian Dat alles de spambox ingaat hoort niet natuurlijk! Goed dat je navraagt wat we hier aan kunnen doen. Je kan dit proberen:
- Voeg nieuws@ben.nl toe aan de lijst van de veilige afzenders.
- Sleep de e-mail naar de inbox.
HoiHoi @Fatima
Mijn advies is om even de vraag terug te lezen van @RicoK en daarop te antwoorden, misschien ook handig om even bij de genoemde afdeling actie te ondernemen.
Hoi @RicoK Ik zie nu pas jouw bericht excuus! Zou jij eerst willen kijken of hetgeen ik verstuurd heb werkt bij jouw Ben e-mails? Zo niet, hoor ik dit graag van je. Ik kan dan verder navragen of onze technische afdeling ideeen heeft om dit probleem verder in de toekomst te voorkomen.
@Fatima Bedankt voor je reactie. Ik weet niet precies wat je bedoelt met ‘hetgeen je verstuurd hebt’, maar alle notificaties van nieuwe berichten in de Ben Community belanden in mijn Spam Folder.
Wél heb ik gisteravond eens Gmail online opgestart/geopend, omdat je daar toch wel meer mogelijkheden lijkt te hebben dan in/via de Gmail App. In Gmail Online heb ik de laatste, zoals die van jou, in de Spam folder terecht gekomen notificaties aangemerkt als ‘Niet-Spam’. Misschien kan spam als niet-spam alleen online als zodanig worden aangemerkt.
Ik wacht de volgende notificatie meldingen af…
NB De reguliere e-mails van Ben, zoals nieuws, de factuurmelding, ontvang ik wel in mijn Postvak In. Dit gezegd hebbende denk ik daardoor toch, dat het ligt aan de zijde van Ben met een instelling in de notificatie-mails.
@Friesian Bedankt voor bericht
Hi @RicoK! Je kunt proberen om spammarkering op te heffen. Via de volgende link vindt je een aantal stappen hoe je dit kunt doen. Link: https://support.google.com/mail/answer/1366858#mailbomb
Dag @Merve, ondanks dat ik alle notificaties steevast niet als spam markeer belanden deze, zoals de notificatie van jouw bericht, nog altijd in de spamfolder.
Hierdoor denk ik dan ook, dat de actie bij Ben ligt
Hierdoor denk ik dan ook, dat de actie bij Ben ligt
+1 @RicoK
Ik ga daar al vanaf het begin vanuit.
Wij gaan het verder uitzoeken en komen hier zeker nog op terug! @Friesian @RicoK
@Fatima Hebben jullie het al verder kunnen uitzoeken?
Dit is wel een gekke vraag, omdat ik vermoed dat jullie dit al hebben gedaan én hebben gelost. Vanmorgen ontving ik namelijk een notificatie van een nieuw bericht in mijn regulier Inbox.
Edit: en zojuist ontving ik wederom een notificatie in mijn Inbox. Erg fijn zo!
Hoi @RicoK Ik had het destijds direct doorgegeven aan de juiste afdeling, maar hierna helaas niets meer gehoord, sorry! Ik ga er vanuit dat ze het inderdaad hebben opgepakt en alleen vergeten zijn dit door te geven aan mij, het is ook al weer een lange tijd terug. Oeps!
Hoi @RicoK Ik had het destijds direct doorgegeven aan de juiste afdeling, maar hierna helaas niets meer gehoord, sorry! Ik ga er vanuit dat ze het inderdaad hebben opgepakt en alleen vergeten zijn dit door te geven aan mij, het is ook al weer een lange tijd terug. Oeps!