Ik heb zondag 24 september een abonnement afgesloten en een Samsung s23 besteld. Ik heb nog steeds geen bericht gekregen over de levering van de telefoon. Hoe kan dit?
Bedankt voor het openen van dit topic Dat jij van onze koeriersdienst AMP Groep nog geen e-mail hebt ontvangen om zelf een bezorgafspraak in te plannen via www.mijnafspraak.nl kan op twee dingen duiden. Jouw e-mailadres is niet correct ingevuld bij je bestelling, OF jouw telefoon is niet direct leverbaar. Op onze website heb ik alvast een kijkje genomen op www.ben.nl/telefoons en de Samsung Galaxy S23 is direct beschibaar, enkel in de kleur ’creme'is deze nog niet leverbaar op dit moment. Kan het zijn dat jij net deze kleur gekozen hebt? Zo ja, dan ontvangt jij pas na 29 september een e-mail van AMP Groep om een afspraak in te plannen. Bedankt alvast voor je geduld.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.