Skip to main content
Antwoord

Bestelling simkaart niet geleverd

  • July 2, 2024
  • 1 reactie
  • 84 keer bekeken

Ik heb een bestelling voor simkaart bij jullie gedaan. Volgens de BEN omgeving is deze echter al geleverd maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?

Beste antwoord door Fatima

Hoi @Mandyjansen Hartelijk dank voor het openen van dit topic. Direct na een bestelling staat in jouw Ik Ben "geleverd". Dit kan voor verwarring zorgen, sorry hiervoor! Vijf werkdagen na het plaatsen van jouw bestelling zal jij pas jouw simkaart ontvangen. Let op! Heb jij online gekozen om via PIN te betalen aan de deur? Dan ontvang jij eerst een e-mail van AMP Groep om zelf een afspraak in te plannen via www.mijnafspraak.nl 

1 reactie

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 2, 2024

Hoi @Mandyjansen Hartelijk dank voor het openen van dit topic. Direct na een bestelling staat in jouw Ik Ben "geleverd". Dit kan voor verwarring zorgen, sorry hiervoor! Vijf werkdagen na het plaatsen van jouw bestelling zal jij pas jouw simkaart ontvangen. Let op! Heb jij online gekozen om via PIN te betalen aan de deur? Dan ontvang jij eerst een e-mail van AMP Groep om zelf een afspraak in te plannen via www.mijnafspraak.nl