Skip to main content
Beantwoord

Bevestigings email bestelling

  • 29 June 2024
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Ik heb een bestelling bij jullie geplaatst telefoon met abonnement maar ik heb nog steeds geen e-mail van de bestelling ontvangen. Ook niet in mijn spam/junk mail. 
 

Ik zou graag de status willen weten van mijn bestelling en wanneer ik de telefoon met abonnement kan verwachten. 

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @msRoza  Hartelijk dank voor jouw bestelling bij Ben. Je ontvangt binnen vijf werkdagen na je bestelling een e-mail van onze koeriersdienst AMP Groep. Hierna kan jij pas via www.mijnafspraak.nl zelf een bezorgafspraak inplannen. Het kan echter zijn dat jouw telefoon helaas nog niet leverbaar is. Op www.ben.nl/telefoons kan jij dit nakijken. 

Is jouw toestel direct beschikbaar en is het langer dan vijf werkdagen geleden? Bericht mij dan via Messenger op www.facebook.com/groetenvanBen of via de chat op www.ben.nl/service/contact dan kijken wij snel met jou mee!  Heeft het geen haast? Dan help jou graag verder via onze community. Mag ik hiervoor jouw postcode en huisnummer, geboortedatum en telefoonnummer via een privébericht? 😊 Hartelijk dank alvast! 

 

Bestellen bij BEN

Reageer