Beantwoord

MB extra annuleren

  • 14 May 2024
  • 3 reacties
  • 15 keer bekeken

Hi! Ik heb dus blijkbaar MB EXTRA via de app aangeschaft die ik niet nodig heb. Ik heb geen betalingsbevesting of iets dergelijks gezien (net als normaal gesproken wanneer je aankopen doet in een app) Ik heb dan ook helemaal niks van de 10 GB gebruikt. Ik vroeg me af of ik het geld geretourneerd zou kunnen krijgen? 

icon

Beste antwoord door Fatima 16 May 2024, 13:03

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Dhsjakzn  Hartelijk dank voor je bericht op onze community! Ik wil jou vragen om dit topic over MB extra erbij te pakken en goed door te lezen. Hartelijk dank alvast! 😊

Hoi @Dhsjakzn  Hartelijk dank voor je bericht op onze community! Ik wil jou vragen om dit topic over MB extra erbij te pakken en goed door te lezen. Hartelijk dank alvast! 😊

Ik begrijp dat het niet annuleer baar is maar er staat ook bij dat je met klantservice contact kan op nemen. Helaas kan ik dan ook niet bellen en in de livechat word ik niet goed doorgestuurd. Zijn er nog andere contact mogelijkheden? 

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Dhsjakzn  Wat gek dat het niet lukt om te chatten? Mijn collega's zijn wel aanwezig op de chat. Misschien is het even wat drukker dan normaal, sorry hiervoor! Kan jij mij in dit geval berichten via Messenger? Dan kijk ik snel met jou mee! 😊

Reageer