Beantwoord

Verwarring bij bestelling

  • 15 april 2020
  • 1 reactie
  • 274 keer bekeken

Ik heb maandag twee abonnementen (met 2 toestellen dus) samen met mijn moeder besteld en het moest vandaag komen. Het kwam maar ze was er niet. Ook heb ik geen manier om in te zien wat die order-nummer inhoud. De eerste mail die ik kreeg over mijn bestelling had namelijk een ander getal? De bestelling komt nu zaterdag aan maar we hebben het eerder nodig is het ook mogelijk om ergens op te halen?

 

[edit: ordernummers verwijderd]

 

icon

Beste antwoord door Romy 16 april 2020, 09:36

Hi Nathaliemariel101. Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten bij Ben, en natuurlijk leuk dat je ons gevonden hebt via de community! 

Het is wel zo leuk om jouw bestelling zo snel mogelijk te kunnen gebruiken, ik wil je adviseren even contact op te nemen met AMP, onze koeriersdienst en samen naar een oplossing te kijken! 

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6

Hi Nathaliemariel101. Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten bij Ben, en natuurlijk leuk dat je ons gevonden hebt via de community! 

Het is wel zo leuk om jouw bestelling zo snel mogelijk te kunnen gebruiken, ik wil je adviseren even contact op te nemen met AMP, onze koeriersdienst en samen naar een oplossing te kijken! 

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Reageer