Beantwoord

Wanneer gaat mijn nieuwe abonnement in?

  • 20 May 2020
  • 5 reacties
  • 1186 keer bekeken

Hallo!

Mijn huidige abonnement bij Hollandsnieuwe 2 juni af. Ik zit nu dus in mijn laatste maand. Ik ben van plan om bij Ben een los abonnement (sim-only) te kopen met nummerbehoud, maar ik vroeg me af wanneer ik dit dan moet doen, zodat de twee abonnementen precies in elkaar overlopen. Niet dat ik nog een maand zonder abonnement moet wachten totdat mijn Ben abonnement wordt geactiveerd. Wanneer kan ik dan het beste dit kopen en wanneer gaat het abonnement dan in?

icon

Beste antwoord door Romy 20 May 2020, 14:56

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Als je hem vandaag aanvraagt, moet je rekenen op een maand opzegtermijn. Let er dan wel op dat je ook gelijk nummerbehoud aanvraagt! Dan gaat het 22/06 in!

Maar betekent het dan dat, stel ik zou mijn opzegging annuleren, dat het Ben abonnement pas 2 juli ingaat, in plaats van 2 juni?

Reputatie 5
Badge +9

Ah, misschien kun je even contact opnemen met hen om te kijken of je de opzegging nog kan annuleren! Wanneer je jouw nummer wilt behouden moeten we altijd met een maand opzegtermijn rekening houden. En als jouw nummer op het moment van overzetten niet meer actief is, kunnen wihj hem niet meenemenĀ :disappointed_relieved:

Bedankt voor je bericht! Ik heb zelf al wel mijn abonnement opgezegd bij Hollandsnieuwe, omdat ik anders, na de einddatum, het dubbele moest gaan betalen (de aanbieding waarvoor ik mijn abonnement heb gekocht verloopt dan). Is dit een probleem?

Reputatie 5
Badge +9

Hi Lisanne, leuk dat je over een abonnement nadenkt! Je kunt gewoon een abonnement afsluiten met nummerbehoud dan regelen wij alles met de oude provider. Je hoeft hierbij geen dag zonder abonnement te zitten of dubbel te betalen. Je kunt dit altijd 4 maanden voor het einde van je contract aanvragen. Overigens is het wel erg belangrijk dat je niet zelf jouw abonnement opzegt bij jouw oude provider!

Reageer