Beantwoord

SMS versturen lukt niet

  • 18 April 2024
  • 5 reacties
  • 27 keer bekeken

SMS versturen naar nummer 030 van prijsvraag KAMPIOEN van ANWB lukt niet

Kan dat niet bij BEN?

Ik kan wel gewoon SMS naar mijn contacten verzenden, dat is geen probleem.

Ik wilde mijn oplossing van een prijsvraag naar nummer 030 verzenden maar dat lukt niet.

icon

Beste antwoord door Fatima 18 April 2024, 11:45

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @rainbowisland Hartelijk dank voor het openen van dit topic. Het lijkt erop dat er misschien een blokkade staat voor het versturen van een sms naar betaalde sms diensten. Ik wil jou vragen ons te bellen via 0900 0401405 zodat wij de blokkade er heel snel af kunnen halen voor jou. Mocht het geen haast hebben, dan mag jij mij ook berichten via Messenger of via de chat op www.ben.nl/service/contact.  Of stuur jouw naam, adres, geboortedatum en telefoonnummer via een privebericht naar mij. Misschien tot heel snel! 😊

Hoi @rainbowisland Hartelijk dank voor het openen van dit topic. Het lijkt erop dat er misschien een blokkade staat voor het versturen van een sms naar betaalde sms diensten. Ik wil jou vragen ons te bellen via 0900 0401405 zodat wij de blokkade er heel snel af kunnen halen voor jou. Mocht het geen haast hebben, dan mag jij mij ook berichten via Messenger of via de chat op www.ben.nl/service/contact.  Of stuur jouw naam, adres, geboortedatum en telefoonnummer via een privebericht naar mij. Misschien tot heel snel! 😊

 

Verzonden naar jouw prive berichten!

Reputatie 4
Badge +1

Hartelijk dank voor jouw gegevens @rainbowisland Ik heb een reset gedaan op jouw simkaartinstellingen, want een blokkade was er vreemd genoeg niet. Kan jij jouw telefoon over 10 minuten herstarten en kijken of het verzenden van dat smsje wel lukt? Zo niet, lees dan de mail door die ik net naar jou gestuurd heb. Mocht ook dit niet helpen, wil ik jou vragen hier een melding van te maken via www.ben.nl/dekkingskaart. Dan pakt onze technische afdeling het verder op voor jou. Hartelijk dank alvast voor jouw medewerking! 🌷

 

@Fatima Het is opgelost!

 

Dankjewel! 👍

 

Wat goed om te lezen dat het resetten van jouw simkaartinstellingen geholpen heeft! 🙌🏼 Hartelijk dank voor jouw reactie! 🌼

 

@Fatima Het is opgelost!

 

Dankjewel! 👍

Reputatie 4
Badge +1

Wat goed om te lezen dat het resetten van jouw simkaartinstellingen geholpen heeft! 🙌🏼 Hartelijk dank voor jouw reactie! 🌼

Reageer