Beantwoord

Direct terugbellen vanuit voicemail

  • 12 June 2017
  • 3 reacties
  • 6201 keer bekeken

Kan ik ook vanuit de voicemail direct terug bellen? De persoon die mij belde liet geen nummer achter en ik was in gesprek toen ze werd doorgeschakeld naar mijn voicemail waardoor ik geen gemisten oproep heb en dus ook het nummer niet als gemist kan zien.
icon

Beste antwoord door Angelique 14 June 2017, 15:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Het kan zijn dat je op dat moment geen bereik had of jouw toestel op vliegtuigstand had staan. Hierdoor wordt het telefoontje direct doorgezet naar de voicemail. Hierdoor krijg je ook geen melding dat je een gemiste oproep hebt omdat je geen netwerkverbinding had. Je kan dan het nummer dus niet achterhalen.
Dag Angelique,
Bij mij werkt dat niet zo. Ik ben niet gebeld met een anoniem nummer, maar mijn telefoon heeft het telefoontje niet geregistreerd... toch is er een bericht ingesproken in mijn mailbox door iemand die verwachti dat ik haar telefoonnummer gewoon terug kan halen. Als ik 1 druk en dan 3 dan geeft mijn voicemail aan dat dat een ongeldige keuze is. Kun je zeggen waarom dit bij mij niet werkt?
Reputatie 6
Badge +8

Hallo,

Leuk dat je via het forum een bericht stuurt. Welkom! Allereerst heb ik de titel van het door jou aangemaakte topic iets aangepast zodat het ook voor andere duidelijker is waar het topic over gaat.

De optie om direct terug te bellen vanuit een voicemail is zeker mogelijk! Hoe je dit doet is heel gemakkelijk. Na het luisteren van de voicemail heb je de mogelijkheid om voor optie 1 te kiezen. Vervolgens kies je voor optie 3, je belt dan direct terug. Bij personen die jou hebben gebeld met een anoniem nummer is deze optie niet mogelijk.

Reageer