Mailbox is uitgeschakeld, toch worden mensen doorverbonden naar de voicemail

  • 3 December 2017
  • 14 reacties
  • 1218 keer bekeken

Mijn voice mail staat uit en toch gaat mijn telefoon maar 4x over waarna je verbonden wordt met de mailbox. Hoe schakel ik dat uit ?

14 reacties

Idem dito. Voicemail staat uit, toch start de mailboxmelding nadat de telefoon een paar keer is overgegaan. Kan dit worden uitgeschakeld?
Reputatie 5
Badge +6
Hoi @vanvelsen! Zou je mij de laatste 2 cijfers van de desbetreffende nummer doorgeven? Dan maak ik het meteen voor je in orde.
11

Hartelijk dank.
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt! De voicemail stond al uitgeschakeld, maar ik heb de simkaart een kleine reset gegeven voor de voicemail. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Let er wel op dat wanneer je naar de voicemail of je eigen nummer belt je hem automatisch weer inschakelt.
Het lijkt te hebben gewerkt. Een keer geprobeerd en geen mailbox meer. Hopelijk blijft het zo.

Bedankt voor de hulp.
Reputatie 5
Badge +9
Fijn om te horen! Ik wens je een fijne dag!
Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen wernix! Wat onwijs onhandig dat jouw voicemail toch aan lijkt te staan terwijl jij deze hebt uitgeschakeld. Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie inderdaad dat de voicemail in jouw instellingen uit staat maar nog actief is op het netwerk. Ik heb dit direct doorgezet naar een achterliggende afdeling zodat dit zo snel mogelijk kan worden opgelost voor je. Zodra mijn collega's de melding hebben behandeld zul je hierover worden geïnformeerd via de email.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi wernix! Ik zie dat de problemen met jouw voicemail helemaal opgelost zouden moeten zijn! Werkt alles weer helemaal naar behoren? #Benbenieuwd
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Ben,

Zelfde probleem hier...
Mijn voicemail staat absoluut uit op mijn account, toch ontvang ik voicemail.
Zou je dit voor mij ook even willen oplossen?

Alvast bedankt!


He bah Annet! Sorry dat jouw voicemail niet is uitgegaan nadat jij dit hebt doorgegeven op de IkBen pagina! Ik ben meteen het systeem ingedoken en heb de voicemail voor je uitgezet. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit ook verwerken. Het kan maximaal 30 minuten duren voordat de wijziging helemaal is doorgevoerd.

Mocht je het idee hebben dat ondanks dat jouw voicemail is uitgeschakeld mensen toch nog je voicemail te pakken krijgen als ze jou bellen dan is er een doorschakeling actief in je mobiele telefoon. Door naar ##002# te bellen wordt deze doorschakeling verwijderd. Nadat je dit hebt gedaan moet je ook nogmaals je toestel uit en weer aanzetten.
Reputatie 7
Badge +7
Hi Rox, Thanks! Het is gelukt, voicemail staat nu echt uit :)

Aaah fijn om te lezen dat het nu in orde is Annet 😃 Sorry voor het ongemak. Heel veel plezier met jouw Ben abonnement.
Reputatie 7
Badge +7
Hi Rox,

Ik heb ook hetzelfde probleem. Heb mijn voicemail uitgezet, maar hij doet het nog steeds....Zou je voor mij ook de voicemail willen uitzetten?
Super bedankt!

Groetjes, Tinus


Natuurlijk wil ik jou hier ook mee helpen Tinus 😃 #Benervoorjou Ik ben direct het systeem ingedoken en heb het voor je in orde gebracht. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan zou willen zetten kan je simkaart dit verwerken.
Hoi Ben,

Zelfde probleem hier...
Mijn voicemail staat absoluut uit op mijn account, toch ontvang ik voicemail.
Zou je dit voor mij ook even willen oplossen?

Alvast bedankt!
Hi Rox, Thanks! Het is gelukt, voicemail staat nu echt uit 🙂
Hi Rox,

Ik heb ook hetzelfde probleem. Heb mijn voicemail uitgezet, maar hij doet het nog steeds....Zou je voor mij ook de voicemail willen uitzetten?
Super bedankt!

Groetjes, Tinus

Reageer