Beantwoord

Uitschakelen voicemail lukt niet

  • 18 May 2018
  • 7 reacties
  • 751 keer bekeken

  • Ben op dreef
  • 3 reacties
Hallo,

graag wil ik de doorschakeling naar mijn voicemail uitschakelen. Ik heb al meerdere forums hierover gelezen en opties geprobeerd maar het lukt maar niet. Ik hoop dat dit opgelost kan worden .

Mvg
icon

Beste antwoord door Rox 18 May 2018, 09:29

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Lis! Wat stom dat het niet lukt om zelf de voicemail uit te zetten, uiteraaaard help ik jou hier graag mee verder! Ik ben meteen het systeem ingedoken en heb de voicemail voor je uitgezet. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit ook verwerken. Het kan maximaal 30 minuten duren voordat de wijziging helemaal is doorgevoerd.


Mocht je het idee hebben dat ondanks dat jouw voicemail is uitgeschakeld mensen toch nog je voicemail te pakken krijgen als ze jou bellen dan is er een doorschakeling actief in je mobiele telefoon. Door naar ##002# te bellen wordt deze doorschakeling verwijderd. Nadat je dit hebt gedaan moet je ook nogmaals je toestel uit en weer aanzetten.
bedankt voor de snelle reactie en het is gelukt, top!

Hallo beste lezer,

 

heb pas een topic gestuurd maar volgens mij iets vergweten. 
Ik krijg de doorsachakeleing naar de voicemail niet uitgezet.

Heb het bij mijn Ben en dan instellingen gedaan.

Dan ##002# gedaan.

Nieuw opgestart;  niets helpt.

 

[edit: persoonsgegevens verwijderd]

 

Wanneer je nog gegevens nodig hebt mail me dan.

 

Groet,  M Wetsels 

Reputatie 5
Badge +9

Hi M wetsels,

 

Leuk dat je ons via de community gevonden hebt! Ik heb jouw persoonsgegevens verwijderd omdat je deze nu online gepost hebt. Ik zie dat je bent ingelogd via jouw Ik-Ben omgeving dus dan hebben wij deze gegevens niet van je nodig, we kunnen dan gelijk meekijken. Jouw voicemail stond volgens ons systeem wel uit. Ik heb even een reset op de simkaart uitgevoerd. Je kunt jouw toestel over een kwartier herstarten. Laat even weten of dit heeft mogen werken!

Hallo Romy,

 

Het werkt. dank je wel

 

Marjo

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Marjo! Graag gedaan namens mijn collega. Ik wens je een fijne dag:blush:

Reputatie 7
Badge +7
Heel erg graag gedaan lis #Benervoorjou :D

Fijn weekend!

Reageer