Beantwoord

Verbonden met mailbox

  • 27 September 2018
  • 18 reacties
  • 1965 keer bekeken

Ik heb mijn voicemail uitstaan maar na 4 x overgaan wordt de oproep wel verbonden met de mailbox. Hoe kan dit? Kan dit geregeld worden? Heb ##002# al geprobeerd en opnieuw op gestart.

Groetjes!
icon

Beste antwoord door Wietske 27 September 2018, 12:46

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hai Maripith2, ik zie dat de voicemailinstellingen op het netwerk weer actief waren. Dit heb ik voor je hersteld. Wanneer je nu jouw toestel herstart dan zal de voicemail weer uitstaan.
Kan je voor mij ook de mailbox uitzetten?
Als ik op mijn telefoon in het menu spraakoproep "Doorschakelen indien bezet", Doorschakelen bij geen antwoord" en "Doorschakelen indien niet bereikbaar" probeer uit te zetten dan krijg ik de melding "Kan gegevens niet lezen; kan doorschakelen niet uitzetten indien bezet. Wordt niet ondersteund door operator" Mijn voicemail staat overigens uit, zie ik op Mijn Ben.
Alvast bedankt.
Reputatie 5
Badge +7
Kan je voor mij ook de mailbox uitzetten?
Als ik op mijn telefoon in het menu spraakoproep "Doorschakelen indien bezet", Doorschakelen bij geen antwoord" en "Doorschakelen indien niet bereikbaar" probeer uit te zetten dan krijg ik de melding "Kan gegevens niet lezen; kan doorschakelen niet uitzetten indien bezet. Wordt niet ondersteund door operator" Mijn voicemail staat overigens uit, zie ik op Mijn Ben.
Alvast bedankt.


Hi Hansmaan, natuurlijk wil ik dat voor je doen. De voicemail is nu uit. Als je jouw telefoon helemaal uit/aan zet dan kan de simkaart het ook verwerken.
Kan je mijn mailbox ook uitzetten? Ik heb hetzelfde als hierboven.

Groet
Joop
Reputatie 5
Badge +9
Hi Joop! Jouw voicemail stond al uitgeschakeld, maar ik heb voor de zekerheid een kleine reset uitgevoerd op de simkaart. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Wanneer je naar je eigen telefoonnummer of de voicemail belt schakel je automatisch de voicemail weer in. Ik wens je een fijne dag!
Hoi Romy, Ik bedoel dat mijn mailbox (is wat anders dan voicemail) uitgezet wordt. Ik weet dat mijn voicemail uitstaat maar dat was mijn vraag niet. Net zoals bij Hansmaan. Kan je dit voor mij regelen?
Reputatie 5
Badge +9
Wat bedoel je precies met mailbox? Zou je dit iets specifieker kunnen uitleggen?
De volgende melding komt dan:
U bent verbonden met de mailbox van 06...………
Neem na de piep uw bericht op.

Bij mijn zoon (hansmaan, zie berichten hierboven) is dit door jullie uitgezet. Als daar de telefoon niet wordt opgenomen dan komt de melding: Dit mobiele nummer is momenteel niet in gebruik, probeer het later nog eens.
Zo wil ik het ook hebben.

alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +9
Ik begrijp het. Wanneer jouw voicemail uitstaat zouden inkomende gesprekken ook niet geleid moet worden naar de mailbox. Heb je toevallig na het uitzetten van de voicemail gebeld met je eigen telefoon naar jouw eigen nummer of de voicemail om dit uit te testen?
Ik heb het net uitgeprobeerd maar krijg nog steeds: U bent verbonden met de mailbox van 06...……., Spreek na de peep u boodschap in.
Reputatie 5
Badge +9
Hi Joop. Heb je na het aanzetten gebeld met jouw voicemail of je eigen telefoonnummer vanaf je eigen simkaart?
Hallo, bij mij precies hetzelfde probleem als bij maripith2. Kan je voor mij ook de mailbox uitschakelen?
Gebeld met mijn eigen nummer. Kan je het a.u.b. uitzetten of gaat dit niet lukken? Moet toch niet zo moeilijk zijn om dit uit te zetten.
Reputatie 5
Badge +9
Gebeld met mijn eigen nummer. Kan je het a.u.b. uitzetten of gaat dit niet lukken? Moet toch niet zo moeilijk zijn om dit uit te zetten.

Hi Joop! Ik ga dit voor je uitzetten, start jouw toestel over een kwartier opnieuw op en dan zal je voicemail uitstaan. Let op!! Wanneer je belt naar je eigen nummer, of met je eigen nummer naar de voicemail zet je zelf je mailbox weer aan. Ik wil je dus adviseren om dit vanaf een ander telefoonnummer te testen, mocht je dit willen.
Reputatie 5
Badge +9
Hallo, bij mij precies hetzelfde probleem als bij maripith2. Kan je voor mij ook de mailbox uitschakelen?
Ook jouw voicemail stond in het systeem uitgeschakeld. Ik heb een kleine reset uitgevoerd op de simkaart. Je kunt je toestel over een kwartier herstarten en je mailbox zal uitgeschakeld zijn. Hier geldt het zelfde! Wanneer je belt naar je eigen nummer of met je eigen nummer naar de voicemail zal de mailbox automatisch worden ingeschakeld. Ik wil je dan ook adviseren het uit te testen met een ander telefoonnummer. 🙂
Hoi Romy, ik krijg nog steeds dit is de mailbox van...….
Misschien kan je is vragen aan collega Jill hoe zij dit heeft gedaan bij HansMaan (mijn zoon). Daar is het wel gelukt.
Reputatie 5
Badge +9
Heb je jouw toestel al opnieuw opgestart? Zou je jouw simkaart eens in een ander toestel doen om te kijken of het daar ook zo is?
Heb ik gedaan. Helaas nog steeds hetzelfde. Blijkbaar is het niet zo eenvoudig. Ik geef het op 😣

Reageer