Beantwoord

voicemail uitzetten

  • 11 July 2019
  • 7 reacties
  • 753 keer bekeken

Sinds mijn contract verlengd is heb ik spontaan een voicemail. In de app staat hij als uit en ook na het bellen van ##002# en vervolgens de telefoon uit en aanzetten staat hij nog steeds aan. Kunnen jullie hem voor me uitzetten?
icon

Beste antwoord door Romy 12 July 2019, 11:45

Bekijk origineel

7 reacties

Oke, bedankt voor het antwoord!!
Reputatie 5
Badge +9
Graag gedaan. Mijn collega @Merve is nu met vakantie. Je kunt in dat geval beter een bericht sturen naar het Ben account. Ik wens je nog een fijne dag 😁
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Dieuwertje! Dat is niet zo handig. Ik wil je graag verder helpen. Kun je mij een privébericht sturen met jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer? Dan maak ik het meteen voor je in orde.
Hoi Merve,

Hoe weet ik of jij van Ben bent?
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Dat kun je zien aan haar account. Ze is geverifieerd door Ben. Je kunt het eventueel ook sturen naar het Ben account als je dit fijner vindt.
Sorry hoor, maar nu begin ik er een beetje genoeg van te krijgen. Je wordt hier van het kastje naar de muur gestuurd. Jullie hebben nergens een emailadres waar je normaal naar toe kan mailen en jullie klanten zitten met de ellende. De fout ligt bij jullie. Jullie gaan er maar vanuit dat iedereen internet heeft, maar dat is in dit geval niet zo. Ik wacht wel tot Merve een keer terug komt van vakantie, want ben er helemaal klaar mee ondertussen. Zorg gewoon dat het goed werkt allemaal!
Reputatie 5
Badge +9
Hi @Dieuwertje. Wij zijn op zes verschillende manieren bereikbaar. Er zit vast wel iets tussen wat wel bij jou past. Hier zie je alle mogelijkheden.

Reageer