Beantwoord

4G werkt niet

  • 1 March 2019
  • 27 reacties
  • 2532 keer bekeken

Hallo, mijn 4G werkt niet. Ik heb van alles geprobeerd, maar het lukt niet. Als ik op de site kijk bij "Alles over internet" en doorklik naar APN, krijg ik de melding: site niet bereikbaar. Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Jill 1 March 2019, 10:50

Bekijk origineel

27 reacties

Dank je, Romy, het is gelukt. Ben er blij mee!
Groetjes,
Geertje

Ik gebruik Google pixel 3

 

Hi,
Mijn mobiel internet (4g) doet het al enkele dagen niet. Wifi werkt probleemloos. Alle stappen doorlopen, uit / aan, etc. Heb nog 3gb over in mijn bundel.

Dus de vraag: kan ik ook geholpen worden? Het lijkt te werken hierboven namelijk! Ik heb een moto G5.

Bij voorbaat dank,
Alex
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Alex! Natuurlijk wil ik je verder helpen. Zou je allereerst dit topic kunnen volgen? Mocht het hiermee niet werken hoor ik het graag van je.

Hoi,

Ik heb al een tijdje een nieuw abonnement inclusief 4g, maar ik heb alleen maar E of een enkele keer H+ en heel vaak gewoon geen internet. 4g staat wel aan op mijn telefoon. Ik heb een sony xperia 10

Kan iemand mij helpen?

 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Eveline! Per ingang van de verlenging heb jij geen 4G. Dit zit niet in jouw bundels. Als je zou willen dan kan ik 4G toevoegen. Je betaald dan 1 euro extra per maand. Ik hoor graag van je of je dit zou willen.

Reputatie 5
Badge +7
Hi,

Oh dat klink niet goed! Welke telefoon gebruik je? Dan zoek ik de instellingen voor je op.
Hoi Jill,
Ik heb een Sony Xperia.

Groeten,
Geertje
Reputatie 5
Badge +9
Hi. Ik heb wegens privacy redenen jouw gebruikersnaam aangepast. Kun je via deze link jouw toestel vinden?
Nee, helaas, staat er niet bij. Via internet ben ik er achter gekomen dat ik een Z2 heb.
Reputatie 5
Badge +9
Kun je deze stappen volgen? Laat me even weten of dit gelukt is!
Hallo, ook mijn 4G werkt sinds een paar dagen niet meer. Heb alle instellingen doorlopen (zoals toegangspunt) en herstart maar er veranderd niets. Zouden jullie kunnen kijken of er een reset nodig is ?
Groet Yvonne (mijn tel eindigt op 52)
Reputatie 5
Badge +6

Hoi Yvonne! Wat onhandig dat je problemen ervaart met het internet. Ik kan hier geen reden voor vinden in mijn systeem. Zou je een kruistest kunnen doen? Een kruistest houdt in dat je de Ben simkaart in een ander toestel probeert om erachter te komen waar het probleem werkelijk aan ligt. Ik hoor graag van je of de simkaart in een ander toestel werkt. 

Reputatie 5
Badge +12
Yes, dat is fijn om te horen! Bedankt voor de update en mocht je nog verder vragen hebben dan mag je ze hier natuurlijk altijd stellen.

Mijn 4G doet het ook niet meer. Alle stappen gevolgd ook de sim in een ander toestel gedaan maar ook dan geen internet. 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Mariska! Bedankt voor jouw berichtje. Is het voor jou mogelijk om jouw simkaart eens in een ander toestel uit te proberen om te kijken of het daar wel werkt?

Ik heb mijn abonnement van 3 naar 4 g verlengd zit in frankrijk maar heb alleen 3G
Henny

Ik gebruik Google pixel 3

Ik gebruik Google pixel 3

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @adrieerisman, hoe kan ik je helpen?

 

 

Mijn 4g doet het niet
Reputatie 5
Badge +9
Hi @hennyone1. Ah, dat is balen! Kun je de stappen uit 'geen internet in het buitenland' eens volgen? Mocht dit niet werken, kun je me dan de laatste twee cijfers verstrekken van het nummer waarop je geen 4G lijkt te ontvangen in Frankrijk? Alvast bedankt!
Ik heb een iPhone xs maar krijg alleen 3G
Reputatie 5
Badge +6
Hi Strolie! Ojeej, wat jammer om te lezen dat je niet meteen kunt genieten van optimaal internet. Ik help je graag verder. Staat de 4G functie wel aan in je toestel? Verder zie ik dat je nog een hele oude bundel hebt. Op dit moment kom je veel voordeliger uit. Ik kan je bundels namelijk wijzigen naar onbeperkt bellen/sms'en, 3000 MB en 4G voor 10,50 euro per maand. Dit scheelt je wel 11 euro per maand. Hiermee kan ik alleen je bundels wijzigen, er veranderd verder niets aan het contract.
Graag verander de bundel hopelijk dan wel G4

Reageer