Beantwoord

mb extra annuleren

  • 24 July 2019
  • 6 reacties
  • 719 keer bekeken

Ik wil graag mijn mb extra van 3000mb annuleren.
Deze is nog niet gebruikt.
Graag hoor ik van u wat ik moet doen om deze te annuleren.

met vriendelijke groet,
Harry Boersma
icon

Beste antwoord door jackal_ut 31 July 2019, 04:46

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Harry. Je kunt een MB extra niet annuleren, maar ik kijk graag met je mee wat de mogelijkheden zijn. Wat is de reden dat je deze wilt annuleren?
hoi Romy,

Ik had gedacht dat ik in verband met mijn vakantie extra data nodig had.
Maar omdat ik pas 21 juli met vakantie ging blijkt het zo te zijn dat ik het verkeerd had in geschat.
Wel heel raar dat als je het niet gebruikt hebt en nog niet is betaald, geen retour mogelijkheid hebt.
Waar is de wettelijke bedenktijd gebleven?
Is de wettelijke bedenktijd niet meer van toepassing op via internet aangekochte producten?
Wat het ook gaat worden, ik heb mijn keuze al gemaakt en ga alle abonnementen die ik heb, ook die niet onder mijn naam staan bij jullie opzeggen.
Is maar €12,50 dat MB extra daar gaat het niet om.
fijne avond
Reputatie 5
Badge +9
Hi Jackal. Ik kan me voorstellen dat dat niet prettig is! De wettelijke bedenktijd is inderdaad niet van toepassing op dit product, maar ik help je graag verder. Kun je mij een privé bericht sturen met jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum? Dan kijk ik even met je mee.
helaas kan ik mijn ongenuanceerde reactie niet meer verwijderen.
Het is ondertussen opgelost.
Reputatie 5
Badge +9
Hi @jackal_ut. Dat maakt niet uit. Ik ben blij dat je tevreden bent met de oplossing en ik wens je nog een hele fijne dag toe!

Reageer