Beantwoord

Bellen naar Frankrijk

  • 3 March 2019
  • 3 reacties
  • 608 keer bekeken

Ik heb nog maar kort een abonnement bij Ben. Ik kan niet vanuit Nederland naar Frankrijk bellen. Hoe kan dat? Ik ga eerdaags naar Frankrijk. kan ik vandaar uit naar Frankrijk bellen? Is noodzakelijk!
icon

Beste antwoord door Wietske 4 March 2019, 09:56

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Anja, goed dat je hierover contact met ons opneemt! Ik zie namelijk dat er een blokkade op jouw simkaart staat op deze dienst, waardoor bellen naar het buitenland niet lukte. Deze heb ik zojuist voor je verwijderd. Na het herstarten van jouw mobiele telefoon is bellen naar het buitenland weer mogelijk. Houd er wel rekening mee dat wij kosten rekenen voor het bellen vanuit Nederland naar het buitenland.

Vanuit het buitenland naar een ander land bellen is overigens wel gewoon mogelijk. Dit ben ik nog even voor je nagegaan.

Bij mij lukt het ook niet om te bellen naar het buitenland. in mijn geval gaat het om België. kunnen jullie bij mij ook een mogelijke blokkade verwijderen? Alvast bedankt. 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Steven. Ik heb even met je meegekeken, maar ik kon geen blokkade vinden. Wel heb ik jouw simkaart een kleine reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gelukt is!

Reageer