Skip to main content
Hallo .ik ben al enkele jaren klant bij Ben ,maar sinds ik mijn abonnement aangepast heb kan ik niet meer naar buitenland bellen ( heb dat dringend nodig ivm werk ) er zijn nu al twee facturen betaald van het nieuwe abonnement en het blijft geblokkeerd .graag snel oplossen !!!!

Hallo, ook mijn ouders kunnen niet bellen naar het buitenland. Zij weten niet wat ze moeten doen. Zijn 83 en 79. 3 eindcijfers van hun telefoonnummers: 177 en 538

 

Groet, Angela


Hi Angela! Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gezocht met de klantenservice om deze blokkade op te heffen voor het nummer wat eindigt op 538. Het andere nummer kan ik niet bekijken omdat je niet ingelogd ben met dat nummer via jouw Ik-Ben omgeving. De contractant kan hiervoor nog even contact met me opnemen, maar zoals je zelf al aangeeft is dat niet handig, omdat ze niet weten wat ze moeten doen. Is het voor het nummer wat eindigt op 177 ook opgelost? Zo niet, wil ik je vragen even in te loggen met die Ik-Ben gegevens en hier terug te komen. Dan help ik je graag verder!


Hoi Romy,

 

Dankjewel voor de moeite. Het nummer dat eindigt op 538 kan inmiddels bellen naar een buitenlands nummer. Voor het andere nummer zal ik even inloggen op het andere account.

 

Groet, Angela


Hi Angela! Fijn om te horen. Ik heb nog geen reactie vanaf het andere kant van je mogen ontvangen (volgens mij). Mocht je er niet helemaal uitkomen kun je vanaf de Ik-Ben omgeving ook een contactformulier invullen, dan zullen mijn collega's het alsnog verwerken. Sorry voor de onhandigheid, maar dit doen we voor de veiligheid van de contractant!


Reageer