Beantwoord

Geldt mijn Ben abonnement nu ook als ik naar Engeland verhuis?

  • 16 September 2021
  • 1 reactie
  • 100 keer bekeken

Ik ga over een paar dagen naar Engeland verhuizen en ik vroeg me af of mijn abonnement daar nog steeds geldig is aangezien het geen onderdeel meer van de Europese Unie is. En is alles dan daar nog hetzelfde?

icon

Beste antwoord door Jolijn 20 September 2021, 12:52

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @rachellejaily!

Wat leuk dat je naar Engeland verhuist! Ik begrijp dat je vragen hebt over het gebruik van je abonnement hier. Hoewel de VK geen onderdeel meer is van de EU, zijn op dit moment de regels voor het gebruik hier ongewijzigd. Je kunt hier dus nog kosteloos gebruik blijven maken van je bundels. Je kunt dit ook hier in zien.

Dit zou wellicht in de toekomst kunnen veranderen, je kunt dit dan op die pagina zien. Ik kan je echter, aangezien je verhuist naar het buitenland, sowieso aanraden om te kijken naar een lokaal abonnement. Je kunt namelijk wel kosteloos gebruik maken van je abonnement in het buitenland, maar wij houden hierin wel een maximum aan van vier aaneengesloten maanden op het buitenlandse netwerk voordat je weer gebruik moet maken van het Nederlandse netwerk. Als dit niet gebeurt, kan het zijn dat je een extra toeslag per verbruikte belminuut of MB zal zien.

Mocht je nog vragen hierover hebben, sta ik voor je klaar.

Reageer