Beantwoord

Mijn internet werkt niet in het buitenland.

  • 16 October 2021
  • 1 reactie
  • 1130 keer bekeken

Ik ben momenteel in België en ik heb hier nergens mobiel internet.

Wat ik al geprobeerd heb:
- Mobiel internet & roaming aanzetten
- Mobiel opnieuw opstarten
- Simkaart in andere slot plaatsen
- Handmatig een netwerk operator kiezen. Ik krijg 3 opties die allemaal 2G, 3G en 4G aanbieden genaamd “Orange B(Forbidden)”, “BASE(Forbidden)” en “Proximus”, maar ik kan met geen enkele variant verbinding maken. Ik kan slechts voor enkele minuten verbinding maken met 2G of 3G van Orange B en BASE, maar bij Proximus krijg ik altijd de foutmelding “Can’t connect to this network right now. Try again later”.
- APN handmatig instellen, echter moest ik wat afwijken van de instructies, omdat ik het niet kan opslaan als ik MVNO type/value leeg laat (de waardes die ik daarvoor heb ingevuld zijn “SPN” voor MVNO type en “BEN NL” voor MVNO value).
- Er zit geen blokkade op mijn bundel en ik heb nog genoeg MB’s over.

icon

Beste antwoord door Shaira 19 October 2021, 09:49

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Hi @s.luehof,

Wat onhandig dat het nog altijd niet gelukt is. Ik zie dat je hier in ieder geval een hoop al geprobeerd hebt.

Als je mij in een privéberichtje jouw naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van jouw iban nummer verstuurd kijk ik of een reset van de simkaart baat heeft. Let op, de reactietijd op de community is langer. Mocht je direct geholpen willen worden kun je altijd even contact opnemen met de klantenservice.

Reageer