Skip to main content

Hallo,

Ik krijg een bericht dat ik buitenlandse kosten heb gemaakt, namelijk 6,10. Ik zie dat dit is gebasseerd op dat ik 6 maal gebeld zou zijn. Echter, ik ben helemaal niet gebeld (zie screenshots) en ik zou dan ook helemaal niet opnemen, ivm de kosten. Ik zit op dit moment in Costa Rica en ik hoop dat jullie deze kosten kunnen kwijtschelden en dit niet nogmaals laten voorkomen. Alvast bedankt! 

Met vriendelijke groet,

Caroline Koks

Hoi Caroline, leuk dat je er bent. Minder leuk dat er kosten zijn ontstaan. Ik wil je graag helpen. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen sturen?


Zojuist kreeg ik berichten van Ben dat ik kosten buiten mijn bundel gemaakt zou hebben. Dit terwijl ik alleen mijn simkaart heb verwisseld. Bovendien heb ik de mobiele data voor de Ben simkaart al geruime tijd uitgeschakeld, voordat wij in Colombia aankwamen. Wel heeft de persoon die mijn simkaart installeerde naar mijn telefoon gebeld om te controleren of er verbinding was, maar dit deed hij pas na het installeren van mijn nieuwe (lokale) simkaart. Bovendien is deze oproep niet beantwoord. Ik hoop daarom dat hier sprake is van een fout en dat dit snel kan worden hersteld. Kunt u contact met mij opnemen hierover?


Goedemorgen @Pim van Heesewijk  Hartelijk dank voor jouw bericht hier op onze community! Wat ontzettend balen dat jij smsjes van Ben hebt ontvangen dat er kosten buiten de bundel zijn gemaakt. Het kan zijn dat dit gebeurd is net voor jij jouw Ben simkaart uit je telefoon hebt gehaald. Buiten de EU is het handig om je data roaming uit te zetten of de vliegtuigmodus aan te zetten en zoveel mogelijk gebruik te maken van wifi. In jouw geval heb jij een lokale simkaart in gebruik tijdens je reis in Colombia, dat is een nog betere oplossing natuurlijk, top! Ik ga kijken om wat voor kosten het gaat precies. Kan jij mij via een privebericht jouw telefoonnummer, postcode en huisnummer en geboortedatum sturen? Hartelijk dank alvast! 


Ja, ik heb mijn gegevens doorgegeven via de link die je stuurde. Gr.


Hartelijk dank! @Pim van Heesewijk 

 


Reageer