[Info] Mijn mobiel internet werkt niet. Wat kan ik doen?

  • 8 April 2019
  • 34 reacties
  • 39727 keer bekeken
[Info] Mijn mobiel internet werkt niet. Wat kan ik doen?

Toon eerste bericht

34 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi mvd09. Super! Fijn om te horen. Ik wens je een mooi weekend toe. :)



@Yestini Wel jammer dat het bij jou nog niet heeft mogen werken, kun je misschien een kruistest opnieuw uitvoeren? Zijn simkaart in jouw toestel en andersom. Dan kijken we even wat de resultaten zijn. Voel je trouwens vrij om een dekkingsklacht in te voeren, dan kunnen mijn collega's van de technische dienst meteen wat dieper in de instellingen gaan wroeten. Sorry voor het ongemak. Ik wens ook jou een fijn weekend en hoor graag van je.
Goedenavond,



Hier helaas niet geholpen. Gisteren wel even 4G gehad. Maar later toch weer verdwenen en ook niet meer gehad. Soms staat er ook linksboven aan geen service of heel even 4G maar binnen een minuut ook weer verdwenen.

Weet ook niet meer wat te doen. Zijn juist overgestapt omdat zoonlief graag wat meer 4G wilde! Zit niet te wachten om nog 2 jaar te betalen voor iets wat het niet doet!
Hallo Romy,



Hij doet het. Ik heb weer mobiel internet 😀



Hartstikke bedankt voor je hulp !!!
Reputatie 5
Badge +9
Fijn dat jullie de stappen doorlopen hebben. Minder fijn dat het niets geholpen heeft. Ik heb voor jullie beide de simkaart een kleine reset uitgevoerd. Jullie kunnen de simkaart over een kwartier opnieuw in het toestel plaatsen. Laat me even weten of dit heeft mogen helpen!
Hallo,



Ja alles gevolgd en bij mij hetzelfde als hierboven. De stappen hebben niks veranderd
Hoi,



Wij hebben alle stappen doorlopen, maar helaas nog steeds geen internet (alleen via WiFi).
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Wat onhandig. Hebben jullie bovenstaande stappen allemaal gevolgd?
hallo,



Ik heb pas geleden mijn ben abonnement verlengt. Maar sinds dat mijn nieuwe abonnement inging doet mobiel internet het niet meer. Alles is hetzelfde gebleven simkaart en telefoon er is niks veranderd.

Dus daar ligt het niet aan. Zal waarschijnlijk iets fout zijn gegaan bij jullie.

Ik hoor graag een oplossing voor dit probleem.



Alvast bedankt
Goedemiddag,



Sinds 1 juli ben ik overgestapt naar Ben. Maar helaas doet mijn mobile internet het niet. Ik kan wel bellen, gebeld worden en internetten met WiFi. Zodra ik geen WiFi meer heb staat er een E. Ik heb een iPhone 6s. We hebben de telefoon al een paar keer uit/aan gezet, en verschillende instellingen bekeken maar hij doet het gewoon niet.

Wie kan helpen! We zouden eigenlijk 4g moeten hebben.



Mvg Yestin

Reageer