Hij doet het af en toe. Nu weer niet. Al 3 dagen zo
En hij kan wel gewoon bellen. Ik stuur dit nu trouwens met mijn eigen telefoon.
Groetjes Charis
Ah, bedankt voor jouw informatie. Ik wil je adviseren om een klacht in te dienen via onze
dekkingskaart. Dan kijken mijn collega's dit voor je na. Mocht dit niet lukken, kunnen mijn collega's van de telefonische klantenservice jou helpen met het invoeren van de klacht.
Bij mij hetzelfde probleem, kan wel bellen en geveld worden heb alles gedaan maar doet het nier
HIer ook hetzelfde probleem.
Ineens had ik 3 dagen geleden geen netwerk meer en na alle stappen die jullie hebben aangegeven te hebben doorlopen en reset simkaart wel bellen maar nog steeds geen internet.
Baal hier ontzettend van want heb pas sinds 11 juli een abonnement bij jullie.
Krijg ik compensatie voor de mb's die ik niet h een kunnen gebruiken? Want heb nog ruim 1100mb over van de 1500mb.
Nu afwachten wat de technische dienst er van zegt.
Oja en hebben kruistest gedaan bij the phonehouse en hij heeft mijn simkaart in zijn telefoon gedaan en hij had ook geen internet dus ligt echt aan jullie.
Hi
@Angela39. Ik zag dat je zelf ook een
topic had geopend, daar heb ik je verder geholpen!
Hi @ellenenkeano. Ik zie dat je hier al contact over hebt gezocht met de klantenservice en dat zij dit zoals je zelf al aangeeft hebben moeten doorzetten naar de technische afdeling. Ik kan voor nu dus niets voor je betekenen. We moeten hierin de oplossing van hen afwachten. Zij zullen contact opnemen met jou zodra dit opgelost is en dan kijken of je in aanmerking komt voor een compensatie. Ik wens je een fijne dag!
Kan ik iets voor je doen, Enna?
Vandaag mijn nieuwe abonnement ingegaan. Alleen doet internet t niet. Alle tips uitgeprobeerd
Nee geen simlock hebben 3 verschillende Sim in gezeten. Hij heeft ook heel af en toe wel internet.
Hi! Ik zie dat je inmiddels al data hebt kunnen gebruiken. Werkt het inmiddels al? Zo niet, ik heb jouw simkaart een kleine reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit heeft gewerkt!
Mijn telefoon schakelt de laatste weken regelmatig naar edge in en rondom het centrum van Eindhoven of heeft helemaal geen verbinding, dat is nooit zo geweest.
Bij mij thuis staat op 250m afstand een mast met antenne o.a. van T-Mobile. De snelheid die ik nu haal is lastig te meten maar ik merk het vooral met de Ziggo go app, YouTube en Spotify. Onderbrekingen en haperingen die ik in de afgelopen jaren nooit heb gehad.
Ik heb een unlimited data 3g abonnement wat betekent dat 4g voor mij niet beschikbaar baar is. Graag een bruikbare reactie, heb alle tests en checks al gedaan.
Hoi Dennis! Bedankt voor jouw terugkoppeling! Ik heb je doorgestuurd naar dit artikel om te kijken of deze stappen verschil zouden maken. Jammer genoeg is dit niet het geval geweest! Kun je via stap 4 een klacht doorgeven via de dekkingskaart? Mijn collega's zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen om dit op te lossen! Sorry voor het ongemak.
Goedenavond!
Ik ging vorige maand over mijn mobiele internetbundel heen, waardoor deze op pauze kwam te staan. Bewust om kosten te voorkomen. Ik heb toen extra mb's aangevraagd. Echter heb ik géén gebruik van kunnen maken, omdat ik sindsdien geen mobiel internet heb. Ik komt niet verder dan een E.
Ik heb de telefoon overgeleverd aan mijn zoon. Die heeft bij hem thuis (800 meter verderop) een H staan. Normaal zou dit toch 3G bij mij en 4G bij hem moeten zijn.
- Hij heeft het toestel opnieuw opgestart. Niks.
- Mobiele internetinstellingen gewijzigd. Niks.
- Dekkingskaart. Goed.
- Hij heeft een kruistest gedaan met zijn toestel. Ook daar geen 4G, maar H. Zijn SIM in mijn toestel, geeft wel 3G/4G aan.
- Nieuwe SIM besteld. Nog steeds hetzelfde probleem.
- Teruggezet naar fabrieksinstellingen. Nog steeds hetzelfde probleem
- Inmiddels heeft mijn zoon het abonnement van maandelijks naar 24-maand overgezet met 8GB 4G internet. Deze gaat 06-06-2020 in (later vandaag dus).
Ik heb dus kosten gemaakt voor een nieuwe SIM, wat geen oplossing heeft geboden. Is het mogelijk om mijn nieuwe SIM te resetten? Mogelijk dat dat helpt.
Groetjes,
Jan
Ps. Inmiddels lijkt het opgelost. Mijn nieuwe abonnement is ná verlenging ingegaan. En na het opstarten heb ik opeens 4G. Top!
Hi Jan! Jeetje, die zoon van jou weet wel raad, fijn dat jullie er samen uitgekomen zijn
Ik ga de simkaart in ieder geval voor je vergoeden. Dit zal je terug zien op de volgende factuur
Kan ik nog iets voor je doen?
Heb mijn internet werkend gekregen mbv pagina.
Voor anderen: bij mij was het zo dat onder
“network & internet” » “mobile network” » “advanced” » “access point names”
er twee opties waren, “prepaid” en “abonnee”, dat stond op prepaid terwijl ik een abonnement heb. Veranderd en nu werkt het internet weer.
Groet.
Hoi @Jintram! Wat fijn dat je dit met ons deelt. Wellicht hebben meer mensen hier iets aan. Ik wens je een prettige dag
Hoi Romy,
De simkaart doet het in mijn telefoon wel gewoon goed. (En de mijne, Tele2, in zijn telefoon ook)
Verder had mijn zoon vrijdag een feestje ergens in de weilanden en daar deed hij het ook. Vanmorgen had hij even 3G. Maar verder weer helemaal niks. Staat nu ook Geen service rechts bovenin.
groetjes Charis
hallo,
Ik heb pas geleden mijn ben abonnement verlengt. Maar sinds dat mijn nieuwe abonnement inging doet mobiel internet het niet meer. Alles is hetzelfde gebleven simkaart en telefoon er is niks veranderd.
Dus daar ligt het niet aan. Zal waarschijnlijk iets fout zijn gegaan bij jullie.
Ik hoor graag een oplossing voor dit probleem.
Alvast bedankt
Hi! Wat onhandig. Hebben jullie bovenstaande stappen allemaal gevolgd?
Hoi,
Wij hebben alle stappen doorlopen, maar helaas nog steeds geen internet (alleen via WiFi).
Hallo,
Ja alles gevolgd en bij mij hetzelfde als hierboven. De stappen hebben niks veranderd
Fijn dat jullie de stappen doorlopen hebben. Minder fijn dat het niets geholpen heeft. Ik heb voor jullie beide de simkaart een kleine reset uitgevoerd. Jullie kunnen de simkaart over een kwartier opnieuw in het toestel plaatsen. Laat me even weten of dit heeft mogen helpen!
Hallo Romy,
Hij doet het. Ik heb weer mobiel internet
Hartstikke bedankt voor je hulp !!!
Goedenavond,
Hier helaas niet geholpen. Gisteren wel even 4G gehad. Maar later toch weer verdwenen en ook niet meer gehad. Soms staat er ook linksboven aan geen service of heel even 4G maar binnen een minuut ook weer verdwenen.
Weet ook niet meer wat te doen. Zijn juist overgestapt omdat zoonlief graag wat meer 4G wilde! Zit niet te wachten om nog 2 jaar te betalen voor iets wat het niet doet!