Ik vind het vervelend dat je problemen ervaart met mobiel internet. In de meeste gevallen kun je het probleem zelf oplossen. Ik help je daar graag bij.
Stap 1: Doorloop de stap-voor-stap-instructie om te controleren of je mobiele telefoon goed staat ingesteld voor mobiel internet.
Stap 2: Controleer of je mobiele telefoon op 4G staat ingesteld.
Stap 3: Het kan zijn dat ik een blokkade op je abonnement geplaatst. Hierover informeer ik je altijd via e-mail of sms.
- Mogelijk heb je je gebruikslimiet behaald. In de e-mail die ik naar je heb gestuurd staat ook uitgelegd wat je kunt doen om deze blokkade weer te verwijderen.
- Het kan zijn dat je je internetbundel hebt verbruikt en MB Pauze aanstaat. Is dit het geval? Bekijk dan hier welke mogelijkheden je hebt
Stap 4: Bekijk op mijn dekkingskaart wat de dekking is:
- Is er een storing of worden er werkzaamheden uitgevoerd? Dan wordt in de meeste gevallen vermeld wanneer het probleem is verholpen.
- Is de dekking niet optimaal? Lees hier verder.
Heb je al deze stappen doorlopen en werkt je internet nog steeds niet? Neem dan contact op met mijn klantenservice.
Hi mvd09. Super! Fijn om te horen. Ik wens je een mooi weekend toe. :)
@Yestini Wel jammer dat het bij jou nog niet heeft mogen werken, kun je misschien een kruistest opnieuw uitvoeren? Zijn simkaart in jouw toestel en andersom. Dan kijken we even wat de resultaten zijn. Voel je trouwens vrij om een dekkingsklacht in te voeren, dan kunnen mijn collega's van de technische dienst meteen wat dieper in de instellingen gaan wroeten. Sorry voor het ongemak. Ik wens ook jou een fijn weekend en hoor graag van je.
Goedemiddag,
Sinds 1 juli ben ik overgestapt naar Ben. Maar helaas doet mijn mobile internet het niet. Ik kan wel bellen, gebeld worden en internetten met WiFi. Zodra ik geen WiFi meer heb staat er een E. Ik heb een iPhone 6s. We hebben de telefoon al een paar keer uit/aan gezet, en verschillende instellingen bekeken maar hij doet het gewoon niet.
Wie kan helpen! We zouden eigenlijk 4g moeten hebben.
Mvg Yestin
Links bovenin natuurlijk!
Dat is zeker niet de bedoeling! Heb je de internetinstellingen opnieuw geïnstalleerd? Zo ja, zou je dan het toestel uit en aan willen zetten? Ik heb namelijk een aantal instellingen gereset.
Ja we hebben de internet instellingen op nieuw ingesteld, maar nog steeds geen internet.
Hij blijft ook steeds terug springen op geen service.
Het enige wat me opvalt is dat bij de instellingen en dan bij mobiel netwerk staat bij het tweede rijtje t-mobile nl maar misschien hoort dat ook wel?
Hi! Bedankt voor de terugkoppeling. Dat er T-Mobile staat is geen probleem. Uit jouw bericht kan ik opmaken dat de simkaart in jouw toestel wel volledig werkt, maar dat hij beperkingen geeft in het toestel van je zoon. Kun je eens kijken of jouw simkaart dezelfde problemen geeft in zijn toestel? Dan kunnen we kijken of het misschien een toestel fout is.
Mijn simkaart doet het goed in zijn toestel. Hiervoor had hij Hollands nieuwe en die Sim gaf ook geen problemen, hij had gewoon 4G.
Hi! Dat is wel erg vreemd. Kan het zijn dat er een simlock actief staat op het toestel?