Ik vind het vervelend dat je problemen ervaart met mobiel internet. In de meeste gevallen kun je het probleem zelf oplossen. Ik help je daar graag bij.
Stap 1: Doorloop de stap-voor-stap-instructie om te controleren of je mobiele telefoon goed staat ingesteld voor mobiel internet.
Stap 2: Controleer of je mobiele telefoon op 4G staat ingesteld.
Stap 3: Het kan zijn dat ik een blokkade op je abonnement geplaatst. Hierover informeer ik je altijd via e-mail of sms.
- Mogelijk heb je je gebruikslimiet behaald. In de e-mail die ik naar je heb gestuurd staat ook uitgelegd wat je kunt doen om deze blokkade weer te verwijderen.
- Het kan zijn dat je je internetbundel hebt verbruikt en MB Pauze aanstaat. Is dit het geval? Bekijk dan hier welke mogelijkheden je hebt
Stap 4: Bekijk op mijn dekkingskaart wat de dekking is:
- Is er een storing of worden er werkzaamheden uitgevoerd? Dan wordt in de meeste gevallen vermeld wanneer het probleem is verholpen.
- Is de dekking niet optimaal? Lees hier verder.
Heb je al deze stappen doorlopen en werkt je internet nog steeds niet? Neem dan contact op met mijn klantenservice.