Beantwoord

Factuur

  • 17 maart 2019
  • 4 reacties
  • 580 keer bekeken

Ben zeer boos, dagen geen bereik met mijn mobiel gehad nu 10 euro betalen voor simkaart die ik niet gehad hebt. Slechte zaak , zouden eerder een vergoeding aan mij moeten doen.
icon

Beste antwoord door Romy 29 maart 2019, 11:23

Hi agaath123. Ik heb nog geen antwoord van je mogen ontvangen. Ik hoop dat dit komt omdat je inmiddels weer gebruik kunt maken van het netwerk. Mocht dit niet het geval zijn, laat vooral een berichtje achter. Dan help ik je natuurlijk verder!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi! Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij van wordt. Ik zie dat je contact hebt gehad via de klantenservice en dat zij de simkaart hebben vergoed. Heb je inmiddels ook weer netwerk?
Reputatie 5
Badge +6
Hi agaath123. Ik heb nog geen antwoord van je mogen ontvangen. Ik hoop dat dit komt omdat je inmiddels weer gebruik kunt maken van het netwerk. Mocht dit niet het geval zijn, laat vooral een berichtje achter. Dan help ik je natuurlijk verder!
Hi agaath123. Ik heb nog geen antwoord van je mogen ontvangen. Ik hoop dat dit komt omdat je inmiddels weer gebruik kunt maken van het netwerk. Mocht dit niet het geval zijn, laat vooral een berichtje achter. Dan help ik je natuurlijk verder!
Reputatie 5
Badge +6
Hi @klooster3042. Kan ik iets voor je doen?

Reageer