Hi @wietsevisser1! Voor het tweede nummer heb je waarschijnlijk een andere inlogcode gekregen. Als je mij in een privé bericht kunt laten weten om welke telefoonnummers het gaat, ga ik even met je meekijken.
Hi @wietsevisser1. Wanneer je op de link klikt zie je een grijze knop met 'stuur privé bericht' daar moet je op klikken. Ik heb de nummers voor je nagekeken, maar ik zie dat beide abonnementen op een ander adres staan. Als je me via een privé bericht kunt laten weten welk adres de juiste is en me nogmaals de twee nummers kunt sturen (ik moet deze verwijderen wegens privacy redenen), kan ik er naar kijken.
Bedankt voor jouw privé bericht! Ik kan het verzoek voor je indienen wanneer je akkoord gaat met de volgende punten:
· Na het samenvoegen van de klantkaarten kan er maar 1 e-mailadres worden gebruikt voor alle aansluitingen op die klantkaart
· Alle gebruikers van de mobiele telefoonnummers hebben inzage in de facturen en gebruikersgegevens van elkaar.
· Alle gebruikers hebben de mogelijkheid om bundelwijzigingen aan te vragen, dit kan ook voor elkaar.
· Het is niet mogelijk om aparte e-mailadressen te gebruiken voor de verschillende telefoonnummers. Alle communicatie gaat naar 1 e-mailadres.
Ik heb het voor je doorgezet! Mijn collega's van de backoffice zullen dit verwerken en jou een terugkoppeling geven via de e-mail over maximaal 10 werkdagen. Kan ik nog iets voor je betekenen?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.