Beantwoord

ben app

  • 2 August 2019
  • 8 reacties
  • 774 keer bekeken

Ik heb 2 nrs bij Ben. Kan maar met 1 in de app
Kan dat ook veranderen ?
icon

Beste antwoord door Romy 8 August 2019, 09:30

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ah, wat fijn om te horen! Ik wens jou een fijne dag toe!
Hoi,
Alles staat goed nu.
Dank je wel !
Gr Wietse
Reputatie 5
Badge +9
Ik heb het voor je doorgezet! Mijn collega's van de backoffice zullen dit verwerken en jou een terugkoppeling geven via de e-mail over maximaal 10 werkdagen. Kan ik nog iets voor je betekenen?
Ja hoor, ik ga akkoord
Dank je wel voor je moeite !
Gr Wietse
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor jouw privé bericht! Ik kan het verzoek voor je indienen wanneer je akkoord gaat met de volgende punten:

· Na het samenvoegen van de klantkaarten kan er maar 1 e-mailadres worden gebruikt voor alle aansluitingen op die klantkaart
· Alle gebruikers van de mobiele telefoonnummers hebben inzage in de facturen en gebruikersgegevens van elkaar.
· Alle gebruikers hebben de mogelijkheid om bundelwijzigingen aan te vragen, dit kan ook voor elkaar.
· Het is niet mogelijk om aparte e-mailadressen te gebruiken voor de verschillende telefoonnummers. Alle communicatie gaat naar 1 e-mailadres.

Ik hoor graag van je! @wietsevisser1
Reputatie 5
Badge +9
Hi @wietsevisser1. Wanneer je op de link klikt zie je een grijze knop met 'stuur privé bericht' daar moet je op klikken. Ik heb de nummers voor je nagekeken, maar ik zie dat beide abonnementen op een ander adres staan. Als je me via een privé bericht kunt laten weten welk adres de juiste is en me nogmaals de twee nummers kunt sturen (ik moet deze verwijderen wegens privacy redenen), kan ik er naar kijken.
Hoi,
Als ik op privé bericht druk dan kom ik ergens maar kan niks typen.
Het gaat om [edit: telefoonnummers verwijderd].

Gr. Wietse
Reputatie 5
Badge +9
Hi @wietsevisser1! Voor het tweede nummer heb je waarschijnlijk een andere inlogcode gekregen. Als je mij in een privé bericht kunt laten weten om welke telefoonnummers het gaat, ga ik even met je meekijken.

Reageer