Beantwoord

Ben kind

  • 27 October 2020
  • 11 reacties
  • 1611 keer bekeken

Ik heb zelf een Ben abonnement met een app om mijn telefoon. Ik heb ook een Ben abonnement afgesloten voor mijn dochter en ik wil zowel mijn eigen abonnement als het hare kunnen inzien maar dat lukt niet. Op haar rekening klikken met haar nummer (in mail) kom mijn mijn eigen app met mijn info. Hoe lukt dit wel?

icon

Beste antwoord door Jolijn 30 October 2020, 10:11

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Hallo @Hoefijzertje!

Ik kan me voorstellen dat je graag alle verbruik via 1 app na wilt kijken. Als het nummer van jouw dochter ook op jouw naam staat, kan ik ervoor zorgen dat beide nummers via 1 account inzichtelijk zijn. Zou je mij hiervoor via een privébericht in dit profiel je de telefoonnummers waar het om gaat, je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? Dan zet ik hier een verzoek voor uit!

Reputatie 3
Badge +7

Klopt inderdaad @Richard_Claassen! Het is dan niet per se het toevoegen in de app, maar het samenvoegen van 2 nummers onder 1 klantkaart / account. Je kunt dit alleen niet via de app / Ik Ben omgeving doen, maar via de klantenservice kunnen we dit wel aanpassen :-)

Geweldig! Het werkt nu al, óók in de BEN app, wat een snelle service. Heel blij mee… .is 2 personen het maximum of zou er nog een kind op mijn naam kunnen?

Reputatie 4
Badge +4

@Hoefijzertje je klikt op Stuur privébericht en je vult de gevraagde gegevens in. Daarna verstuur je het bericht. 

Reputatie 3
Badge +7

Goedemorgen @Hoefijzertje, dank je wel voor je PB!

Ik heb een verzoek uitgezet om de nummers samen te voegen op jouw account. Binnen vijf werkdagen kun je alle gegevens via jouw account in zien!

EDIT: Je hebt hier trouwens net een automatische e-mail over ontvangen, omdat ik jouw voornaam even moest toevoegen aan het nieuwe abonnement. De nummers zijn echter nog niet gekoppeld, dit zal dus nog binnen vijf werkdagen gebeuren!

Reputatie 6
Badge +3

Voor zover ik weet kan je maar met één nummer per telefoon het verbruik in de Ben App bekijken. 

Inderdaad jammer dat je niet meerdere nummers kan toevoegen. 

 

Groet Richard 

Reputatie 6
Badge +3

Hallo @Hoefijzertje!

Ik kan me voorstellen dat je graag alle verbruik via 1 app na wilt kijken. Als het nummer van jouw dochter ook op jouw naam staat, kan ik ervoor zorgen dat beide nummers via 1 account inzichtelijk zijn. Zou je mij hiervoor via een privébericht in dit profiel je de telefoonnummers waar het om gaat, je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? Dan zet ik hier een verzoek voor uit!

 

 

Oooh dus als het op dezelfde naam staat. Kan je wel meerdere telefoonnummers toevoegen in de app! 

@Jolijn vast heel onhandig van me, maar waar en hoe doe ik dat? 

Reputatie 3
Badge +7

Hi @Hoefijzertje !

Dat is gelukkig vlot gegaan! Als je meerdere nummers op jouw naam hebt, kun je deze ook toevoegen aan jouw account op de app. Als je mij dit nummer via een privébericht stuurt, maak ik de rest voor je in orde!

Hoi Jolijn of andere helpdesker, ik wil ook graag mijn Ben Kind zoon in mijn account zien, en mijn vrouw haar Ben Kind dochter. Wil je mij ook een DM sturen? Alvast dank!

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @hetgelaat  Fijn dat je contact opneemt. Het samenvoegen van 06-nummers op één klantenkaart zodat je bij het inloggen via www.ben.nl/inloggen alle nummers kan selecteren is mogelijk als alle nummers ook op dezelfde naam staan. Dus de NAW gegevens van alle 06-nummer moeten overeenkomen. Vanwege de privacy wet kan ik dit enkel voor jou in orde maken. Mag ik om te beginnen jouw voor en achternaam, postcode en huisnummer, beide 06-nummers en jouw geboortedatum via een privebericht? 😊 Hartelijk dank alvast! 

Reageer