Beantwoord

Ben Kind QR Code feature is gammel.

  • 22 December 2022
  • 1 reactie
  • 44 keer bekeken

Er is iets mis met de Ben app & de kind-qr-code-koppeling, want de QR code van Ben Kind wordt niet altijd herkend (al enige maanden) - en ik ben niet de enige:
https://community.ben.nl/search?q=ben%20kind%20qr

Maar in andere gevallen werkt het wel: ik heb 3 kinderen → bij 2 wordt de QR code wel herkend, bij de derde niet (ook niet na heel lang/vaak proberen). Alle drie Android toestellen, wel andere fabrikanten : Motorola’s werken, Xiaomi Mi 11 Lite niet.

Gelieve geen adviezen “installeer laatste update”, “opnieuw app installeren” of “screen brightness omhoog” want daar ligt het niet aan.

Het lijkt simpelweg een bug in de app in combinatie met bepaalde hardware. Niets is zo irritant voor developers natuurlijk; lastig te reproduceren bugs. Maar misschien kan hier toch eens naar gekeken worden.

Wellicht de block-size wat groter maken, want die is nu wel erg fijnmazig.

icon

Beste antwoord door Fatima 23 December 2022, 11:38

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Hallo @BenGeenKind 

 

Ik ben blij dat jij contact hierover opneemt! Wij gaan het verder onderzoeken voor je. Kan jij de volgende vragen beantwoorden en hier doorsturen?  Graag ook jouw naam, adres, geboortedatum en 06-nummer hierbij vermelden. Hartelijk dank alvast voor je tijd en medewerking!

 

• Type toestel Kind: • Software versie toestel Kind: • Ben App versie Kind: • Type toestel Contractant: • Software versie toestel Contractant: • Ben App versie 

Reageer