Beantwoord

Email

  • 8 September 2020
  • 2 reacties
  • 430 keer bekeken

Goede dag ik heb een vraagje 

Ik heb waarschijnlijk de verkeerde mail doorgeven

Daardoor krijg ik geen mails binnen van mij niewe contract en kan ik niet inloggen op ben 

 

icon

Beste antwoord door Jolijn 9 September 2020, 13:20

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Goedemorgen @Romy tondini,

Bedankt voor je bericht. Ik zal je e-mailadres aanpassen zodat je weer alle informatie kunt krijgen en kunt inloggen! Zou je mij hiervoor via een privébericht je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? Daarnaast ontvang ik ook graag het juiste e-mailadres, zodat ik dit kan wijzigen.

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Romy tondini!

Ik heb zojuist je e-mailadres aangepast. Als je jouw wachtwoord aanvraagt via de site, kun je jouw gegevens ontvangen. Jouw nieuwe contract is niet via de e-mail gestuurd. Heb je deze wel via de post ontvangen van ons? Dat moet namelijk voldoende zijn.

Reageer