Beantwoord

error code 401

  • 14 October 2020
  • 9 reacties
  • 2217 keer bekeken

Vanaf gisteren kon ik niet meer inloggen op de “Ik Ben” app. Ik krijg gelijk een error code “401” en dat er iets mis is gegaan. Ik heb het met een andere wifi en met 4G geprobeerd in te loggen, niets is gelukt.

Ik heb 5 dagen geleden een nieuwe telefoon gehad, ligt het daar aan? 

 

icon

Beste antwoord door Jolijn 15 October 2020, 10:22

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Goedemiddag Salley22. Goed dat je even contact opneemt. Kun je mij via een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekening nummer versturen? 

Goedemiddag, helaas weet ik niet hoe je hier een privé bericht stuurt 😅

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Salley22!

Als je de link van mijn collega opent, kom je op ons Moderators profiel uit. Hier kun je bovenin naast het Ben plaatje kiezen om een privébericht te sturen! Ik hoor graag van je!

@Jolijn Heel erg bedankt! :)

Reputatie 3
Badge +7

Dank je wel voor het sturen van je gegevens, @Salley22! Aangezien het abonnement op naam van je moeder staat, kan ik geen gegevens wijzigen in je abonnement. Ik help je echter graag zo goed mogelijk verder zonder instellingen aan te passen!

Ik zie in jouw instellingen in ieder geval geen opvallendheden die deze problemen zouden veroorzaken. Kun je wel inloggen via https://www.ben.nl/inloggen of krijg je dan ook een foutmelding?

@Jolijn ja op de site kan ik wel inloggen maar op de app nog steeds niet

Reputatie 3
Badge +7

Dank je wel voor het testen, @Salley22! Zou je dan eens de app willen verwijderen en opnieuw willen installeren om te kijken of dit het oplost?

Ja het is gelukt! Ik kan weer inloggen. Dank u wel voor de goede service :)

Reputatie 3
Badge +7

Goed om te lezen, Salley! Ik wens je dan nog een fijne dag toe!

Reageer